Beantwoord

Sonos wifi niet meer zichtbaar voor controller (mobiel)

• 16 mei 2019
  • 29 reacties
  • 2322 Bekeken

Toon eerste bericht

29 Reacties

Badge
Inderdaad zeer teleurstellend dat ik met m'n android telefoon geen verbinding meer kan maken met het Sonos-net.
In huis gebruik ik gewoon m'n wifi netwerk om m'n sonos te bedienen.
Regelmatig gebruik ik 2 x play one in de tuin, ik maakte dan met m'n telefoon verbinding met het sonos net.
Dit werkte perfect, nu buiten slecht te bedienen omdat ik tegen het einde van m'n wifi bereik zit.

Daar komt nog iets heel anders bij, ik kan met m'n samsung tablet sonos niet meer bedienen omdat de software verouderd is en niet bijgewerkt kan worden.
Wie daar schuldig aan is, is niet belangrijk maar dit zijn toch twee grote nadelen van Sonos.
Terwijl ik er al jaren laaiend enthousiast over was, jammer

Vrienden van me zijn nu echt aan het twijfelen of ze Snos zullen gaan aanschaffen, ben bang van niet.
Badge
Net contact gehad met de helpdesk, in tegenstelling tot mijn eerdere contacten met de helpdesk, was het deze keer dramatisch slecht.
Mijn vraag ging over het onderwerp sonosnet, er werd mij op zeer arrogante toon verteld dat verbinden met mijn android telefoon niet meer kan en dat dit ook nooit de bedoeling is geweest.
Ik ben nu zes jaar gebruiker van sonos tot volle tevredenheid, maar wat sonos nu heeft gedaan is absoluut slechte reclame!
Ben het geheel met een eerdere poster eens, dat de klant dit zelf zou moeten beslissen, wel of geen gebruik maken van het sonosnet, krijg je storing dan gebruik je het net waar het niet voor bedacht is.

Hoop dat sonos zou willen overwegen om het net toch weer beschikbaar te stellen, en weer klantvriendelijk gaat worden zoals ik dit al jaren ervaar.
Reputatie 7
Badge +2
Net contact gehad met de helpdesk, in tegenstelling tot mijn eerdere contacten met de helpdesk, was het deze keer dramatisch slecht.
Mijn vraag ging over het onderwerp sonosnet, er werd mij op zeer arrogante toon verteld dat verbinden met mijn android telefoon niet meer kan en dat dit ook nooit de bedoeling is geweest.
Ik ben nu zes jaar gebruiker van sonos tot volle tevredenheid, maar wat sonos nu heeft gedaan is absoluut slechte reclame!
Ben het geheel met een eerdere poster eens, dat de klant dit zelf zou moeten beslissen, wel of geen gebruik maken van het sonosnet, krijg je storing dan gebruik je het net waar het niet voor bedacht is.

Hoop dat sonos zou willen overwegen om het net toch weer beschikbaar te stellen, en weer klantvriendelijk gaat worden zoals ik dit al jaren ervaar.

Heb je een prive bericht verzonden, hoop hier reactie op terug te krijgen.
Badge
Om even transparant naar overige volgers te blijven:

Tim heeft m'n telefoonnummer gevraagd om het gesprek terug te kunnen luisteren.
Uiteraard heb ik m, met aanvullende info, mijn nummer gegeven.

Ik heb ook gemeld, dat ikzelf miss een beetje geïrriteerd reageerde, omdat ik nu in de tuin weer wifi ondersteuning moet regelen om m'n Sonos in de tuin ongestoord te kunnen bedienen.

Reageer