Sonos werkt niet meer - diensten spelen niet (1002) en update lukt niet (1101)

  • 4 December 2021
  • 1 reactie
  • 131 Bekeken

Voor een lange tijd heb ik Sonos producten en diensten zonder problemen gebruikt, maar ik ervaar nu steeds vaker problemen met Sonos. Ik overweeg nog mijn setup uit te breiden met een playbar, maar met mijn huidige ervaringen twijfel ik er steeds meer over of ik nog wel bij Sonos wil blijven.

 

Ik zie mijn producten in de Sonos app, en in de app zelf is er geen enkele indicatie dat er iets niet goed is. Wanneer ik iets wil afspelen (bijvoorbeeld via Spotify of TuneIn) lukt het echter niet. Wanneer ik TuneIn probeer krijg ik een bericht dat het radiostation niet afgespeeld kan worden, en wanneer ik het via Spotify probeer krijg ik een 1002 foutmelding. Ik heb geprobeerd een update uit te voeren, maar bij een poging tot updaten krijg ik een 1101 foutmelding.

  • mijn Sonos systeem bestaat uit twee Play:1 in stereo.
  • het systeem is verbonden via WiFi.
  • ik heb tijdelijk een van de twee speakers met een ethernet kabel verbonden, maar nog steeds dezelfde situatie.
  • ik heb beide Sonos speakers al opnieuw opgestart.
  • ik heb mijn router al opnieuw opgestart.

ik hoor graag suggesties hoe dit op te lossen, of in ieder geval het probleem beter te begrijpen.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7

Je systeem lijkt het contact met internet (deels) kwijt te zijn. Ik zou eens bellen met Sonos.