Beantwoord

Sonos werkt niet meer

• 29 August 2018
  • 2 reacties
  • 284 Bekeken

Doet niets meer! Ik kreeg de melding (laptop) dat ik een update moet installeren. Dat wilde ik doen, maar er wordt dan een wachtwoord gevraagd. Dat heb ik ingevoerd, maar schijnt niet het juiste te zijn. (vreemd!) Ik heb een nieuw wachtwoord en later nieuw account aangevraagd. Maar daar reageert hij ook niet op. Heb de wifi opnieuw opgestart en tracht eea opnieuw te installeren maar blijft de zelfde melding krijgen. Ik weet het nu niet meer. De app op iphone doet het wel, maar ik krijg geen geluid uit de boxen. Wat moet ik doen. En ja. Ik vind het systeem ook echt te duur voor deze fratsen.
icon

Beste antwoord door Frank N 30 August 2018, 09:41

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi Louise, sinds de laatste update hebben we alle gebruikers gevraagd om hun account te bevestigen. Als ik je beschrijving lees dan lijkt het erop dat je systeem is geregistreerd met een ander emailadres waarmee jij probeert in te loggen. Wanneer het systeem vraagt om je emailadres dan staat er een knop onder in beeld 'ik heb geen toegang tot dit emailadres'. Hiermee kun je het systeem overzetten naar een ander emailadres.

Mocht je hier niet uitkomen kunnen we je denk ik het snelste helpen als je ons even belt:
https://www.sonos.com/nl-nl/contact/contact-options%23
Dag Frank,
Hartelijk dank voor je snelle reactie. Ik weet werkelijk niet hoe, maar sinds vanochtend speelt het allemaal weer. Nu ga ik binnenkort verhuizen. Ik hoop dat alles dan goed blijft gaan. Nogmaals dank voor de reactie,
vriendelijke groet, Louise