Beantwoord

Sonos volledig uit na stroompanne

• 28 November 2018
  • 5 reacties
  • 334 Bekeken

Mijn Sonos installatie draaide lang zonder problemen tot we twee dagen terug een kortsluiting kregen in een stekkerblok waarop onder meer de router en BOOST waren aangesloten. Nu lijkt Sonos helemaal verdwenen. BOOST geeft geen enkel signaal meer als ik hem inplug in de router, en geen enkele van mijn Sonosspelers krijg ik nog aan de praat. Graag hulp over hoe ik dit oplos.
icon

Beste antwoord door Frank N 5 December 2018, 14:53

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Als de Boost niet meer aangaat, dan is deze waarschijnlijk defect.
De Boost zet de Sonos wifi aan voor de rest van Sonos wat draadloos staat, vandaar dat de rest nu ook niet in de app verschijnt.
Heeft u toevallig nog een andere kabel die zou passen om vast te stellen of de kabel, of de Boost defect zou zijn?
Indien de Boost defect is kunnen we deze aanmelden voor omruiling, in dat optiek ontvang ik graag het serie nummer van dit toestel.
De rest van de communicatie zal dan verlopen via email.
Als de Boost niet meer aangaat, dan is deze waarschijnlijk defect.
De Boost zet de Sonos wifi aan voor de rest van Sonos wat draadloos staat, vandaar dat de rest nu ook niet in de app verschijnt.
Heeft u toevallig nog een andere kabel die zou passen om vast te stellen of de kabel, of de Boost defect zou zijn?
Indien de Boost defect is kunnen we deze aanmelden voor omruiling, in dat optiek ontvang ik graag het serie nummer van dit toestel.
De rest van de communicatie zal dan verlopen via email.

Bedankt Tim, ik heb daarstraks nog telefonisch met de support contact opgenomen. Waarschijnlijk is de voeding van de Boost stuk. We gaan eerst proberen met een nieuwe voeding. Bedankt voor de hulp alvast.
Met de nieuwe voeding werkt alles weer prima! Bedankt voor de snelle en goeie service!
Jullie weten echt wel waar jullie mee bezig zijn. 🆒 super service
Reputatie 5
Badge +3
Fijn om te horen Chris! Ons team werkt elke werkdag ontzettend hard om jullie allemaal te helpen en het is altijd fijn om te horen dat die inspanning goed ontvangen is. Voor verder problemen of vragen of wat dan ook kan je ons altijd bellen of mailen.