Vraag

Sonos verdwenen uit spotify app

• 1 mei 2020
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

In de spotify app zijn plotseling de Sonos boxen verdwenen. Ik kan dus via spotify alleen via de telefoon geluid afspelen. Via de Sonos app zijn de boxen wel zichtbaar en kan ik wel geluid via de boxen ontvangen. 
Ik wil de boxen echter bedienen via de spotify app. Graag hulp.

3 Reacties

Ik volg!!!

sinds ongeveer 2 weken hebben wij een soortgelijk probleem. in zowel de spotify als de Sonos app.

de ene dag hebben we het probleem en de andere dag weer niet en kunnen we alles bedienen.

in de sonos app staat er dan “Connect kan niet meer worden verbonden met Sonos Oplossen”.

soms heeft mijn vrouw het probleem en kan ik gewoon verbinding maken en andersom. vandaag kunnen we beiden geen verbinding maken.

wordt nu wel irritant en ben ik niet gewend.

Reputatie 4
Badge +2

@Swabe 

Via de Spotify app gaat de communiatie net op een andere manier dan wanneer je de Sonos app gebruikt, werkt het wel weer als je de router een herstart geeft?

@johan5

Klinkt niet alsof je hetzelfde probleem ervaart, als je ook geen verbinding kan maken via de Sonos app.

Voor jullie beide zou ik willen vragen om eens contact op te nemen met onze support center, dan kunnen mijn collega’s jullie meteen helpen.

Wat Johan5 beschrijft is inderdaad een ander probleem.

Reageer