Vraag

Sonos valt uit

• 25 June 2016
  • 2 reacties
  • 748 Bekeken

Hallo beste me gasten,

Ik heb een cafe waar ik met meerdere play 3's het muziek van voorzie. Sonos is ingesteld op een wifi netwerk waar ik enkel toegang tot heb. De gasten zelf zijn via een router in een ander netwerk verbonden. Ook heb ik een Sonos boos tussen staan, om mijn tv geluid met wedstrijden aan me play 3's te verbinden. Alles werkt gewoon in feite prima!

Ik speel normality muziek af vanaf mijn laptop, waar mijn muziek op opgeslagen is. Deze laptop is verbonden met wifi, boost met een UTP kabel. Maar soms komt het voor dat het muziek uit het niks halverwege een nummer stopt! Als ik dan op me telefoon kijk, geeft hij aan dat het muziek niet is gevonden¿ En dan springt hij automatische naar de volgende, wat ook vervolgens happerend gaat, ook komt het voor dan dat het muziek helemaal stopt en als ik me op telefoon kijk dan alles is gereset, dus geen wachtlijst meer, alle speakers uit de groep, shuffle en repeat uit. Wat ik dan doe is overgaan op Radio, want dat gaat wel probleemloos. Maar Radio is natuurlijk ook niks om in een café af te spelen, met alle reclames ertussendoor. Dus ik moet wel me eigen muziek kunnen afspelen. Iemand?

Hoezo komt dit voor???

In het begin had ik dit nooit,

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Heb exact hetzelfde probleem maar dan thuis.
De meeste problemen met m'n soundbar, de Sub en de Play 5 2nd gen. de 3 en de 1 die in een andere ruimte staan zijn stabieler.
Systemen vallen bijna dagelijks weg, wordt er behoorlijk gestoord van om eerlijk te zijn.

Heb veel electronica en een enorme database aan muziek die vanaf een bekabelde server draait...

Voor een tientje in de maand heb je overigens reclamevrije Spotify....
Reputatie 3
Badge +2
Heb exact hetzelfde probleem maar dan thuis.
Heb je vraag hier beantwoord. Liever niet meer dubbel posten.