Vraag

Sonos valt steeds weg

  • 28 May 2020
  • 4 reacties
  • 293 Bekeken

Beste lezer,

wij hebben één Sonos play 1 en 2 symphonics met elkaar verbonden en op meerdere plaatsen in huis staan. De muziek valt echter steeds weg. Na een aantal seconden is het er weer, maar het is om gek van te worden☺️  
ik heb zojuist een diagnose doorgestuurd 1925844197. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Dank je wel voor de diagnose. Ik zie dat de speaker Kantoor te ver weg staat van een van je Netgear Orbi’s om een goede WiFi verbinding te onderhouden. Is het mogelijk om deze speaker enkele meters dichterbij richting een Orbi te zetten.

Hallo Frank,

 

dank voor je reactie. Hier kan ik mee verder. De betreffende speaker staat op de eerste verdieping, maar roept het signaal van de orbi satelliet aan die beneden staat ipv van de satelliet die op de eerste verdieping staat (zie ik). Ik ga binnen het Orbi netwerk instellen dat de speaker naar een andere satelliet kijkt.

Groeten,

Paul

Reputatie 5
Badge +3

Ik denk niet dat dat in te stellen is, een speaker zal verbinden met het eerste access point waar de speaker een beacon van krijgt. Mocht het wel werken om het in te stellen in een Orbi, kun je dat dan laten weten, ik ben benieuwd.

sinds kort valt mijn sonos 1 steeds even uit. deze box staat het dichts bij de wifi-router. heb in totaal 5 boxen. de andere 4 blijven gewoon door spelen. heb al paar keer de stroom er af gehaald, maar dat helpt niet. wie weet raad?

groeten Rob