Beantwoord

Sonos valt steeds uit

Muziek stopt herhaaldelijk. Spotify verspringt.
Wij hebben al meerdere jaren 4 Play1, een Sub en een Playbar. Sinds enkele weken stopt de muziek en/of radio herhaaldelijk. Muziek op Spotify stopt en verspringt. Wij hebben dit probleem nooit eerder gehad. Zie op het forum dat meerdere mensen recent hetzelfde probleem hebben. Is er wat gewijzigd?
icon

Beste antwoord door Frank N 8 mei 2019, 10:36

Dank je voor de diagnose, ik zie dat de speaker draadloos moet verbinden met een Extra WiFi punt van Ziggo. Echter krijgt de speaker een veel te zwak signaal om goed mee te werken.

Het signaal UPC245210913 is veel sterker dus ik raad je aan om de speaker daarmee te verbinden. Dit doe je door eerst de speaker met een netwerkkabel aan te sluiten op de Ziggo router.
Volg dan de volgende stappen (op tablet of telefoon): 'Meer', 'Instellingen', ‘Geavanceerde instellingen’, ‘Draadloze installatie'

Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 2
Badge +2
Sorry om te horen dat je dit probleem nu hebt. Over het algemeen zie je voornamelijk mensen met klachten/problemen op dit forum dus laat dat niet een toon zetten. De mensen zonder problemen hebben niet echt de interesse om dat hier te komen aankondigen.

Het probleem dat je hebt is hoogstwaarschijnlijk een lokaal probleem en is op te lossen. Zou je eens een diagnose willen maken kort nadat dit probleem zich voordoet?
Instructies over hoe je een diagnose maakt staan hier. Vergeet niet om het bevestigingsnummer hier te plaatsen.
Sonos valt steeds weg of maakt geen verbinding, stopt ineens met een nummer of springt ineens naar een ander nummer terwijl deze niet is aangeklikt
Wat te doen? Hebben al geruime tijd de play1 maar kunnen al geruime tijd niet genieten van de box.
Reputatie 2
Badge +2
We kunnen je het beste helpen als je ons een diagnose kan sturen. Instructies over hoe je een diagnose maakt staan hier. Vergeet niet om het bevestigingsnummer hier te plaatsen.
Dag Frank, het bevestigingsnummer is 1705718950. Gr Gottmeister
Reputatie 2
Badge +2
Dank je voor de diagnose, ik zie dat de speaker draadloos moet verbinden met een Extra WiFi punt van Ziggo. Echter krijgt de speaker een veel te zwak signaal om goed mee te werken.

Het signaal UPC245210913 is veel sterker dus ik raad je aan om de speaker daarmee te verbinden. Dit doe je door eerst de speaker met een netwerkkabel aan te sluiten op de Ziggo router.
Volg dan de volgende stappen (op tablet of telefoon): 'Meer', 'Instellingen', ‘Geavanceerde instellingen’, ‘Draadloze installatie'

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen