Vraag

sonos valt steeds Uit

• 21 January 2017
  • 2 reacties
  • 1741 Bekeken

Enkele weken hebben we met veel plezier gebruik gemaakt van onze Play 1. Sinds vandaag valt hij óf steeds weg óf kan er geen verbinding worden gemaakt met mijn ipad of iphone. Uiteraard alles al drie keer geprobeerd: (alle) stekkers eruit, wifi opnieuw opgestart, router opnieuw opgestart. Maar geen verbetering. Of geen verbinding mogelijk of hij valt na 10 seconde weg? Mijn andere apparaten hebben gewoon wifi en ook van mijn sonos brandt gewoon het witte lampje.
Wat kan ik nog proberen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 3
WiFi uit/aan op de iPhone/iPad, eventueel WiFi netwerken verwijderen en opnieuw toevoegen, maar dat is een beetje vervelend.

Best even contact opnemen met de klantendienst met een diagnose (instellingen - geavanceerd - diagnose).
WiFi uit/aan op de iPhone/iPad, eventueel WiFi netwerken verwijderen en opnieuw toevoegen, maar dat is een beetje vervelend.

Best even contact opnemen met de klantendienst met een diagnose (instellingen - geavanceerd - diagnose).

Allemaal al geprobeerd zoals je kan lezen. Heb nu mijn wifi standaard op 5 GHz gezet. Tot nu toe geen probleem maar ja, het is nu niet druk in huis en ook niet bij beide buren. Niet dat die mijn wifi gebruiken maar heb toch het idee dat mijn signaal wordt weggedrukt.