Vraag

sonos valt continu uit, werkt beetje op macbook en helemaal niet op iphone of ipads

• Novice
  • 2 Reacties
Sinds kort valt sonos continu uit, na jaren feilloos te hebben gewerkt. Modem en Access point meerdere malen gereset. In de tussentijd is heb ik de bridge er tussenuit gehaald want die viel continu weg. Ik heb de sonos Connect bedraad aangesloten. Wat opvalt is dat mijn lokale bibliotheek het meestal wel doet maar TuneIn en Spotify helemaal niet. Echter soms weer wel op de macbook. Wat moet ik doen?

4 Reacties

HuubD schreef:

Sinds kort valt sonos continu uit, na jaren feilloos te hebben gewerkt. Modem en Access point meerdere malen gereset. In de tussentijd is heb ik de bridge er tussenuit gehaald want die viel continu weg. Ik heb de sonos Connect bedraad aangesloten. Wat opvalt is dat mijn lokale bibliotheek het meestal wel doet maar TuneIn en Spotify helemaal niet. Echter soms weer wel op de macbook. Wat moet ik doen?

Ja hier hebben wij ook last van op de iPhone doet spotify het niet op sonos.
Alles uitgezet en om en om aan, volgens instructie Sonos, nadat ik de sonos controllers overal had afgesloten. Opnieuw Sonos op mn iMac geïnstalleerd. Daarna deed alles het weer. Maar hoe lang nog.... dat is de vraag.
En inmiddels werkt de sonos app niet meer op mijn iPhone X, na herhaald opnieuw installeren, ook TuneIn niet. Wel op macbook en iMac, alswel op een andere iPhone. Grrrraag hulp.
Reputatie 4
Badge +2
Bel ons even, kunnen we je netwerk onderzoeken.
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44
Beide gratis nummers te bereiken van 10:00 tot 18:00 op werkdagen.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen