Vraag

SONOS systeem werkt niet meer

• 17 mei 2020
  • 1 reactie
  • 92 Bekeken

Hallo, mijn sonos systeem heeft altijd gewerkt maar krijg het nu met geen enkele mogelijkheid meer aan de praat. Dit heb ik al eerder gehad en toen is er een Ziggo monteur geweest en toen werkte het weer. Daarna is volgens mij de stroom er even af geweest en sindsdien werkt het al bijna twee maanden niet meer….. Ik heb de 'Ziggo Connect box’ (modem) ook al gereset maar dit mocht niet helpen. Het internet en wifi signaal werkt prima. Ik heb een Sonos Boost in de meterkast bekabeld aangesloten en in verschillende kamers in totaal 5 Sonos Play 1 boxjes. Op alle apparaten (boost + boxjes) brandt een wit lampje maar in de app geeft hij de foutmelding ‘Connect kan niet worden verbonden met Sonos Oplossen’. In de instellingen van mijn modem vind ik één sonos product die bedraad is maar niet alle sonos boxjes die via wifi verbonden zouden moeten worden. Ik heb 1 boxje al bekabeld op de boost en de modem aangesloten maar ook dan krijg ik niks geregeld. Ik ben echt ten einde raad. Kan iemand mij aub helpen!!!

1 Reactie

Reputatie 4
Badge +2

Hey Mark,

Als je door Sonos geholpen wilt worden zou ik je willen vragen om eens telefonisch contact op te nemen met ons support center.

Dan kunnen mijn collega’s je hier meteen mee helpen.

Reageer