Beantwoord

Sonos systeem valt (deels) uit en skipt nummers

  • 16 March 2019
  • 7 reacties
  • 718 Bekeken

Al een paar weken ben ik aan het emmeren met mijn peperdure Sonos systeem waar ik ondertussen behoorlijk spijt van begin te krijgen dat ik het ooit heb aangeschaft. Wat heb ik; 2 x Play-5, 1 x Sub, 1 x Play-1, alles draadloos aangesloten op een voor professioneel gebruik aangelegd wifi-netwerk. Toch ook nog de Boost aangeschaft in de hoop dat daarmee het probleem zou zijn opgelost. Dat leek in eerste instantie zo, bediening van de apps was veel sneller en beter en geen uitval meer. Dat ging ongeveer een week goed, daarna weer hetzelfde verhaal. Ik gebruik enkel Spotify, bediening daarva via App op Win-pc, 1 Samsung Galaxy S8 en 1 S9. Alle apps al verwijderd, geupdated, ook het systeem. Probleem blijft bestaan. Speakers vallen deels of allemaal uit en nummers worden geskipt. Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door jereng 18 March 2019, 15:11

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Hoi,
Misschien even hier kijken.
https://nl.community.sonos.com/aankondigingen-228985/spotify-afspeel-buffer-problemen-op-het-kpn-telfort-netwerk-6768885
Denk in deze niet zozeer dat het aan Sonos ligt.
Ik draai op KPN en heb tot nu toe geen problemen ondervonden
Vriendelijke groet
Zakelijk UPC hier. En verder nooit problemen met Spotify als ik in de auto of alleen de telefoon luister
Reputatie 5
Badge +3
Vervelend om te horen dat je systeem niet goed werkt. We helpen je graag om dit soort problemen op te lossen. Zou je eens een diagnose willen maken kort nadat dit probleem zich voordoet?
Instructies over hoe je een diagnose maakt staan hier. Vergeet niet om het bevestigingsnummer hier te plaatsen.
Bedankt. Wel bijzonder, gisteren heb ik van ellende een boombox neergezet om muziek te kunnen draaien, Sonos gaf aan een stuk door problemen. Vandaag al diverse uren zonder ook maar één storing.... geen idee wat er vannacht gebeurd is... Nieuwe update? Ik wacht dus even af met insturen van diagnose
Badge +1

Ik las je verhaal en heb ook al jaren hetzelfde! Is het bij jou opgelost? Ik heb mij laten overhalen om al mijn boxen te laten bekabelen. Een boost aan te schaffen. Dit zou volgens de medewerker de problemen verhelpen. Wat je zegt; enorm veel spijt van de aanschaf. Zelfs uit pure frustratie en ellende een andere internetprovider genomen in de hoop dat ik sneller internet zou krijgen of stabieler. Al wist ik 100% zeker dat het daar niet aan lag. (ongeveer 40Mbps)

Als je contact hebt met medewerkers elke keer het zelfde gelul dat het er inderdaad niet goed uitziet. Of ik de box al ergens anders heb neergezet, of ik het bekabeld heb geprobeerd, ander kanaal.. je kent het vast.. al die standaard protocol oplossingen. 

Even voor de mederwerkers die meelezen: nieuwe diagnose na weer een bedroevend weekje: 595375735

Nee, niet opgelost. Gaat soms dagen goed en daarna ook weer dagen niet. Soms helpt het om een ander wifikanaal te kiezen in de app. Maar vaak ook niet. Zou het liefst de hele zooi verkopen maar dat kan je met goed fatsoen een ander niet aandoen

Reputatie 5
Badge +3

Ik raad jullie beide aan om telefonisch contact met ons te zoeken. Onze openingstijden en telefoonnummer staan hier: https://www.sonos.com/nl-nl/support