Sonos Symfonisk gebruiken als boxen voor mijn beamer

  • 14 June 2021
  • 7 reacties
  • 226 Bekeken

Hoi iedereen,

is het mogelijk om mijn Sonia symfonisk boxen te koppelen aan mijn projector via een Android media box? 
 

ik heb de Sonos app al geïnstalleerd op mijn media box alleen ik krijg het niet voor elkaar om mijn geluid van netflix of YouTube op de sonos boxen te krijgen. Mijn beamer heeft twee hdmi aansluitingen een vga poort en een av poort.

 

Wat is voor mij de goedkoopste oplossing om dit probleem op te lossen?

 


7 Reacties

Reputatie 6
Badge +3

Dat gaat je helaas niet lukken op een goedkope manier.

Reputatie 7

De goedkoopste manier zou de aanschaf van een Sonos Beam zijn, mits je beamer of mediabox over HDMI-ARC of een optische aansluiting beschikt…..

ik wil juist liever geen bekabeling gebruiken omdat ik van plan ben om mijn projector aan het plafond op te hangen. Daarnaast versta ik de beam niet onder goedkoop. 

En als ik mijn laptop aansluit aan mijn beamer? Ik heb het al geprobeerd via ‘stream what you hear’ alleen hier zat veel te veel vertraging op.

Is het ook niet mogelijk om AirPlay op mijn beamer te krijgen op een of andere manier?

bedankt voor de snelle reacties trouwens dit is de eerste keer dat ik iets op een forum plaats en wist niet dat het zo makkelijk was :)

Reputatie 7

De soundbars van Sonos zijn dé manier om het geluid van je TV in het Sonos-systeem te krijgen. Juist om vertraging te voorkomen gebruiken die soundbars een HDMI- of optische verbinding. Een beamer is al een horde (die hebben meestal geen HDMI-ARC), geen kabels helemaal. Je kunt het geluid gewoon niet goed op een andere manier het Sonos-systeem in krijgen.

Volgens mij zou ook Airplay vanaf je beamer (heeft je beamer dat??) vertraging opleveren.

P.S. je vroeg geen “goedkope” maar “de goedkoopste” oplossing. Een (tweedehands) Beam is de goedkoopste oplossing.

Hoi @Vexa en andere

Maar ook op de tweedehands markt zijn ze goed aan de prijs.
Echt goedkoop een Beam kopen, ik ben er bang voor.:wink:

Reputatie 7

Iets kan de goedkoopste (minst dure) zijn, zonder goedkoop te zijn. 
 

Een goede koop is een Beam in ieder geval…:wink:

Bedankt voor je reactie, dat het een goede koop is geloof ik meteen. Wie weet schaf ik alsnog de beam aan in de toekomst. Nu weet ik in ieder geval dat diemogelijkheid er is.

Reageer