Sonos Sub Gen3 van slechts 1 maand oud kraakt & Sonos Arc gaat hij in volume omlaag als hij langere tijd maximaal staat.

  • 20 December 2021
  • 2 reacties
  • 161 Bekeken

Beste Sonos sellers,

Ongeveer een dikke maand geleden jullie nr#1 product aangeschaft om mijn woonkamer te voorzien van een systeem dat feilloos zou moeten werken en geen gekraak, geruis of iets zal moeten vertonen. Dat mag uiteraard ook wel voor bijna €2000,00 totaal te hebben betaald. Helaas moet ik toch 2 vervelende topics melden:

1, de subwoofer (sub gen3) kraakt / ruist / maakt een knisperend geluid als er geen film of muziek wordt gespeeld. Erg vervelend want dit hoor je vrij goed.... 

2, de ARC gaat bij langere tijd in volume maximaal in volume omlaag. Het lijkt alsof deze dan in protectie schiet of iets dergelijks.... Ook erg vervelend.

 

Vraag mij af of meer mensen deze problemen ervaren. Zou het fijn vinden als er een oplossing voor is want ben er wel enigszins tevreden over maar dat kraken mag van mij heel snel verdwijnen....


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @WouterVerstappen

Ik denk dat het in dit geval handig is om even telefonisch contact met ons op te nemen. 

Voor het gekraak in de Sub kunnen we live het een en ander testen en mocht blijken dat het probleem in de Sub zit, dan kunnen we ook gelijk de vervolgstappen bepalen. 

Voor wat betreft de Arc adviseer ik om een diagnose te sturen middels de Sonos app, direct nadat plotselinge volume wijzigingen zich voordoen. 

Vervolgens kunnen onze collega's bij de telefonische support deze diagnose uitlezen en achterhalen wat de oorzaak is van de volume wijzigingen.

Hi Wouter,

Ik ervaar de zelfde problemen met de Sub Gen 3. Amper 1 maand oud. Heb jij al contact gehad en wat is de oplossing?