Beantwoord

Sonos Sub doet het plotseling niet meer

• 12 januari 2019
  • 3 reacties
  • 137 Bekeken

Mijn Sonos Sub (serienummer 949F3E434B40D) geeft geen geluid, het lampje doet het niet, de vaste netwerkaansluiting doet het ook niet. De Sub heeft geen netspanning (230 Volt) meer. Het aansluitsnoer en de wandcontactdoos zijn wel goed (gemeten met multimeter). Hierdoor is de Sub niet benaderbaar via de App en zijn de overige Sonos componenten niet bereikbaar. Dit omdat de Sub als Bridge is geconfigureerd (vaste netwerkaansluiting). Hoe kunnen we dit oplossen?
icon

Beste antwoord door HenkFlits 26 januari 2019, 12:58

Beste Tim S,
Mijn complimenten voor de geboden service. Mijn Sub ( nog net binnen het garantie termijn van 2 jaar) is kosteloos omgeruild voor een nieuw exemplaar. Echt Sonos verdient hiermee een dikke tien. Nog binnen 4 werkdagen had ik al een nieuwe Sub. Nogmaals mijn dank hiervoor. M.vr.gr. Henk van Zanen
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
Zie dat je ook contact per mail hebt opgenomen, en we hebben hier een mail op terug gezonden waar we graag weer een antwoord op terug zien.
Case nummer: 00542115
Beste Tim S,
Mijn complimenten voor de geboden service. Mijn Sub ( nog net binnen het garantie termijn van 2 jaar) is kosteloos omgeruild voor een nieuw exemplaar. Echt Sonos verdient hiermee een dikke tien. Nog binnen 4 werkdagen had ik al een nieuwe Sub. Nogmaals mijn dank hiervoor. M.vr.gr. Henk van Zanen
Reputatie 6
Badge +2
Goed om te horen en bedankt voor de positieve feedback!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen