Beantwoord

sonos stopt met spelen en slaat nummers ovet

  • 18 June 2020
  • 4 reacties
  • 178 Bekeken

sinds enkele weken stopt sonos middenin liedjes met afspelen en slaat liedjes over. Indien er rechtstreeks wordt afgespeeld vanuit de Spotify app doet dit probleem zich niet voor. Kort na afbreken liedje diagnose verzonden. 1720854367. 

Heb de apps al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, stroom van sonos gehaald. Modem van ziggo en pt link deco gereset. Probleem blijft. Wie o wie heeft de oplossing?

icon

Beste antwoord door Frank N 8 February 2021, 10:55

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Momenteel is er een probleem met het afspelen van Spotify op Sonos gestart in de Sonos app. Bij sommige doet het probleem zich niet voor wanneer je Direct Control gebruikt in de Spotify app Sonos aan te sturen.

Spotify is op de hoogte, de oorzaak lijkt aan hun kant te zitten en we werken er samen aan om het opgelost te krijgen. Ik heb geen inzicht wanneer dit zover is

Ik heb dit sinds vandaag, 7 februari 2021, ook. Help!

Reputatie 5
Badge +3

Misschien kun je ons het beste even bellen. Onze openingstijden en telefoonnummer staan hier: https://www.sonos.com/nl-nl/support

Dank je wel Frank! Dat heb ik inmiddels gedaan en ik ben heel goed geholpen door een van jouw collega's. Het probleem lijkt nu verholpen. Het was eigenlijk heel simpel: stekkers eruit en na 10 seconden weer erin! 

Reageer