Vraag

Sonos Standby/Uit zetten

• 29 januari 2018
  • 6 reacties
  • 36785 Bekeken

Badge
LS,

Ik ben sinds enkele dagen in bezig van sonos. Helemaal blij mee, echter hoe zet je hem uit of hoeft dat niet? Als ik naar bed ga zet ik de muziek of tv uit, maar lampjes blijven aan. Moet je dan nog iets doen of gaat hij automatisch standby?

Gr.

6 Reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hij gaat vanzelf slapen, er zit geen aan/uit knop ofzo op.
Lampjes kan je eventueel bij settings uit zetten als je je eraan stoort.
Reputatie 7
Badge +2
Het daadwerkelijk volledig uitzetten van Sonos doe je door het stroom er af te halen.
Wat over het algemeen niet gedaan word door onze klanten.
Zie de volgende FAQ omtrent stroomverbruik in slaapstand.
Het aanklikken van de FAQ geeft "This site has been disabled for the time being." als resultaat.... Niet echt veel hulp.
Reputatie 7
Badge +2
Het aanklikken van de FAQ geeft "This site has been disabled for the time being." als resultaat.... Niet echt veel hulp.
Heb het aangepast, bedankt voor deze terugkopppeling!
Het is nog niet helemaal 'lekker'.... De response is nu:

Your connection is not private
Attackers might be trying to steal your information from support.sonos.com (for example, passwords, messages, or credit cards). Learn more
NET::ERR_CERTIFICATE_TRANSPARENCY_REQUIRED
Ik heb een Sonos Play:3 die alleen via WiFi is aangesloten. Ook ik heb mijn bedenkingen ten aanzien van het opgegeven standby elektriciteits-gebruik. Ook als hij uren standby heeft gestaan blijft hij opvallend warm en heb ik daarom besloten s'avonds en bij langere tijden van geen gebruik, de stekker uit het stopkontakt te trekken.
Het is bijzonder irritant dat dit nodig blijkt te zijn en komt boven op de andere kleine irritaties zoals de matige Android ondersteuning en de conditonele updates. Ik vraag mij af of andere merken soortgelijke apparatuur dit beter onder controle hebben en zal dat zeker goed uitzoeken voordat ik bijvoorbeeld een uitbreiding die bij de televisie.

Reageer