Beantwoord

Sonos-Spotify hapert enorm

• 14 augustus 2018
  • 27 reacties
  • 4449 Bekeken

Toon eerste bericht

27 Reacties

Dank je wel voor de diagnose, echter verzoek ik je om dit nogmaals te doen maar net iets anders:

Zorg ervoor dat alle apparaten minimaal 20 minuten op stroom staan op kanaal 6, maak dan een diagnose. Hierna zet je het kanaal op 11 en wacht je 20 minuten om nogmaals een diagnose te maken.

In je eerste diagnose stonden sommige speakers enkele minuten aan en dan is er niet veel te zien, de diagnose daarna was te snel gemaakt dus ook daar is dan niet genoeg info om uit te lezen.

Daarnaast zie ik ook dat je Boost redelijk veel storing heeft op z'n antennes door mogelijk iets in zijn directe omgeving. Kun je dit apparaat verder van andere apparaten met een draadloos signaal zetten?

De Boost staat op ruim 1 meter verwijderd van andere draadloze apparaten (zoals Wifi router, Tado hub en Hue hub), maar verder is helaas niet mogelijk... 😕 Zou dit ver genoeg moeten zijn?

Bij deze de nieuwe testen nav jouw feedback:
Kanaal 6: 1994329862
Kanaal 11: 1483443239
Reputatie 3
Badge +2
Hey Corleone,
Kanaal 11 ziet er wel goed uit, wat ervaar je de laatste tijd?
In een diagnose zie ik dat je TV-geluid aan het afspelen bent over je hele systeem.
Zelf is dit niet iets wat ik zou aanraden omdat je dan een signaal probeert te versturen naar je speakers waar geen buffer van kan worden opgebouwd,
Lees anders de volgende post hierover even door, daar heeft mijn collega dit goed uitgelegd staan.

Reageer