Beantwoord

Sonos spontaan aan

  • 18 November 2020
  • 9 reacties
  • 1103 Bekeken

Toen ik vannacht om half 4 wakker werd, was mijn Sonos aan. Dit terwijl ik deze niet heb aangezet. Meteen een diagnose verzonden, met nummer 2138634538. Wie kan helpen?

icon

Beste antwoord door 106rallye 18 November 2020, 06:42

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

9 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

@106rallye Maar we hebben samen al zat keer meegemaakt dat het een gedeeld Spotify account bleek te zijn :joy:

 

Reputatie 7

Alleen Sonos kan iets met een diagnose, bijvoorbeeld zien waar de opdracht de Sonos aan te zetten vandaan komt.. Ik zou ze even bellen - hou het diagnosenummer bij de hand..

hier gebeurd sinds een tijdje het zelfde.

 

diagnose is 1353725522

 

ik zou graag willen weten welk device mijn sonos aanzet.. ook de muziek keuze is niet die van ons.

ben bang dat ik aangestuurd wordt door iemand anders. 

 

graag jullie hulp

Reputatie 5
Badge +3

Welke bron gaat aan?

Radio, Spotify etcetera

Reputatie 7

Zie mijn eerdere bericht: even bellen met Sonos is het handigst.

Reputatie 5
Badge +3

Is altijd handig idd, voor iedere vraag.

Zullen we het forum maar opheffen dan?? :stuck_out_tongue_winking_eye:

 

Reputatie 7

Nou, juist als een diagnose wordt vermeld is Sonos de enige die er iets mee kan.

Maar inderdaad, het kan ook de kat zijn, of een bezoeker die via Spotify Connect verbonden is geweest…..

Reputatie 5
Badge +3

Indien iemand denkt dat het om een ander persoon gaat die via Spotify zijn of haar Sonos kan bedienen is daar een simpele oplossing voor.

  • Verwijder Spotify uit de Sonos app
  • Wijzig wachtwoord van Spotify op hun site
  • Log opnieuw in in de Spotify app op je telefoon/tablet
  • Voeg Spotify opnieuw toe aan Sonos vanaf dat apparaat.
Reputatie 7

Wat ook nog kan is dat je een gast via Spotify Connect hebt laten afspelen. Als hij of zij later Spotify weer start blijft de verbinding met Spotify ook van buiten je huis in stand. Hij of zij zal geen geluid horen en dus zijn telefoon harder zetten.