Vraag

Sonos S2 App 13.1.1 crash op Mac

  • 3 June 2021
  • 2 reacties
  • 124 Bekeken

Badge

Mijn Sonos App crasht vaak op mijn Macbook pro met Big sur 11.4.
Dit is sinds de laatste update van de Sonos controller S2 versie 13.1.1.
Voor deze versie had ik dit niet, dat weet ik zeker!

Vanwege andere problemen met mijn Mac heb ik vandaag mijn Mac schoon geinstalleerd maar dit probleem met de Sonos App doet zich nog steeds voor.
De overige problemen zijn helemaal weg!
Ik heb ook de installatie van de boxen en de app opnieuw gedaan en de router reset.

Ik heb 2 Sonos One SL boxen.

De App op mijn Iphone doet het gewoon wel goed.

Mijn Mac geeft ook een crash rapport weer maar daar wordt ik geen wijs uit.

 

Ik ben zo vrij geweest Sonos een diagnostische info rapport te sturen, nog geen uur na de laatste crash en bovenstaande info.

Raport nummer: 920077265.

Ik heb tot nu volgens mij alles geprobeerd wat redelijk is. 
Hopelijk weet iemand nog een methode of kan er iets uit het rapport gehaald worden.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 1
Badge +2

Hallo @LaurensB .

 

Spijtig om dit te horen. Op de Community kunnen wij geen diagnoses inlezen. Voor dit probleem raad ik je aan om contact met onze klantenservice op te nemen voor dieper onderzoek. Mogelijk kan je een crash rapport achterhalen zodat deze door het geschikte team van de klantenservice wordt aangepakt.

Badge

Zojuist contact gehad met Sonos telefonische helpdesk. Hun zagen het ook gebeuren via een verbinding dat ze mee konden kijken. Ze gaan er mee aan de slag. Ze hebben alle gegevens en diagnostische info. 

Soms lees ik hier ook reacties van ik denk Sonos medewerkers zelf die al vragen om zon diagnose code. Vandaar dat ik dat er vast neergezet heb. Ik weet dat de gebruikers verder dit niet kunnen uitlezen.

Ik zet hier het antwoordt neer wanneer ik meer weet. Kan even duren vertelde ze! 

Mocht iemand vanaf nu dit probleem ook hebben hoor ik het ook graag via dit forum!
Ik ben benieuwd.