Beantwoord

Sonos S1 of S2? Ik weet niet meer wat ik nog kan doen?

  • 30 December 2021
  • 3 reacties
  • 456 Bekeken

Ik ben in het bezit van play 1 (3 stuks), play 5, soundbar, connect en bridge. Ik gebruik de S1 app. Ik kan de S2 app niet gebruiken omdat mijn play 5, connect en bridge niet compatibel zijn met de S2 app. Nu wil ik graag een sonos roam aanschafffen, maar lees nu dat deze alleen compibel is met de S2 app. Kan ik nu alles bij het oude laten en gebruiken met de S1 app en dan alleen de S2 app gebruiken voor de sonos roam? Kan ik de beide apps dus naast elkaar gebruiken?
en wil graag mijn bestaande versterker blijven gebruiken met sonos. Connect is niet meer compatinel met S2. Hoe kan ik dan mijn versterker verbinden met Sonis? Ik hoop dat iemand mij advies kan geven.

Hans

icon

Beste antwoord door 106rallye 30 December 2021, 21:53

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7

Je kunt beide apps naast elkaar gebruiken. Ik zou de S1-apparaten even van de stroom afhalen terwijl je de Roam uitrolt. Ook even de S1-app van je telefoon halen. Kan daarna weer terug. S1 en S2 apparaten kunnen op hetzelfde account. Je kunt S1 en S2 apparaten niet groeperen.

Is je tweede vraag nu ook beantwoord?

Dat is duidelijk. Dankjewel. Betekent dit dan dat ik zowel de S1 als de S2 app op mijn telefoon gebruik? De S1 app met alle sonos speakers zoals ik ze nu ook gebruik. En de sonos roam bedien ik alleen ik met S2 app. Deze werkt dan apart van het andere netwerk.

Reputatie 7

Klopt!