Beantwoord

Sonos Roam staat aan in app maar geen geluid de rest van Sonos 1 werkt wel?

  • 14 May 2021
  • 6 reacties
  • 1567 Bekeken

Heb een paar dagen de roam , morgens als ik de app aan zet en de muziek aan zet staat alles aan op de app ook de roam. Alleen uit de roam komt geen geluid en uit de andere Sonos wel. Als ik hem aan de achterkant helemaal uit zet en weer aan zet doet hij het wel ? Weet iemand raad ?

Gr Rob

icon

Beste antwoord door Cristian N 19 May 2021, 10:20

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 1
Badge +2

Hoi @Rob007 en welkom op onze Sonos Community!

 

Mogelijk staat de Roam niet in de groep met de andere speaker. Hier vind je meer informatie over het groeperen. Daarnaast kan je het volume van de Roam controleren in de Sonos App. Als de Roam in de groep staat en met het volume harder gezet en dat er toch geen geluid uitkomt, raad ik je aan om deze te resetten en opnieuw te installeren.

 

Graag hoor ik of het zo opgelost is.

Oke ga het proberen , thanks voor de tip.

Heb alles gedaan , reset alle boxen in een groep , alles op de zelfde wiffi maar als alles lang uit staat en zet alles aan met de sonos app start alleen de roam niet. Moet hem dan helemaal uit zetten met het knopje aan de achterkant en weer aan zetten en weer aan vinken in de app en dan doet hij het weer. Dus het werkt nog niet hoe het hoord ! Erg jammer.

Groetjes Rob.  

Reputatie 1
Badge +2

Hoi @Rob007

 

Aangezien de symptomen raad ik je aan om contact met onze klantenservice op te nemen zodat wij in de Roam kunnen kijken via een diagnose. Mogelijk heeft het met het netwerk te maken.

Oke doe ik.

 

Groetjes Rob.

Heb inmiddels al 3 keer met sonos gebeld , al uren aan de het telefoneren geweest en helaas nog de zelfde problemen 🥵😡  vanmiddag maar weer bellen. Als het vandaag niet word opgelost gaat de roam terug , zou wel jammer zijn maar dan koop ik wel wat anders.

Gr Rob.