Vraag

Sonos roam niet meer zichtbaar in sonos app

  • 28 August 2021
  • 1 reactie
  • 317 Bekeken

Ik ondervind problemen met de Sonos Roam.

Als ik muziek afspeel via mijn spotify account kan ik de sonos roam zonder probleem selecteren.

Echter als ik mijn eigen collectie wil afspelen via de sonos app dan is de sonos Roam niet meer zichtbaar. Jawel ‘Niet meer’ want is de eerste maanden was dat geen enkel probleem.

en nu dus niet meer.

Het vreemde is dat de sonos roam wel zichtbaar staat als ie wordt uitgezet, dan zie je bij de speakers sonos roam offline. Van zodra ik de roam aanzet dan verdwijnt deze uit de keuzemogelijkheden en is hij dus niet meer selecteerbaar.

Zeer vervelend en zeer vreemd daar deze via de spotify app dus wel altijd zichtbaar is als deze aan staat.

Wat is de  reden hiervan en de graag de oplossing ook natuurlijk?

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 1
Badge +2

Goedemorgen @Vinceluka en welkom op onze Sonos Community!

 

Spijtig om te horen dat je dit probleem ervaart. Graag wil ik je vragen om te controleren of de Sonos App alsof de Roam geüpdatet zijn. Ook belangrijk als de Roam in Spotify wel staat maar niet in de Sonos App, kan naar een netwerkprobleem verwijzen. Dus je kan ook even de router van je ISP opnieuw opstarten en daarna even het systeem testen.

Mocht het probleem terugkomen, kan het zijn dat er een probleem is ontstaan op het netwerk waardoor de ontdekking van de apparaten niet goed functioneert. In dat geval neem gerust contact op met onze klantenservice om even de netwerksinstellingen na te kijken.

 

Graag hoor ik van je!