Beantwoord

Sonos Roam en platenspeler

  • 28 June 2021
  • 3 reacties
  • 1197 Bekeken

Ik ben in het bezit van een Sony PS-LX310BT en zou deze middels bluetooth willen verbinden met een Sonos speaker. Nu wil ik in eerste instantie gaan voor de Sonos Roam en dan alleen gebruik maken van de bluetooth functionaliteit (na geïnstalleerd te hebben met wifi en sonos app).

Nu lees ik dat de Sonos Roam automatisch overschakelt van wifi naar bluetooth als ik buitenshuis ben. Maar kan ik er ook voor kiezen om binnenshuis gebruik te maken van alleen de bluetooth en niet de wifi?, zodat ik hem kan koppelen met de platenspeler. En blijft deze connectie dan altijd zo in stand of moet ik de bluetooth-verbinding telkens opnieuw instellen op de Sonos Roam?

icon

Beste antwoord door Cristian N 29 June 2021, 10:07

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 1
Badge +2

Hoi @enna en welkom op onze Sonos Community!

 

Mooi om te horen dat je interesse hebt in onze producten. De configuratie die je beschrijft kan mogelijk werken maar we kunnen het niet garanderen aangezien de Bluetooth van de Roam bedoeld is om muziek af te spelen vanaf een telefoon of tablet. Je kan natuurlijk de Roam enkel via Bluetooth gebruiken nadat je hem hebt geïnstalleerd maar op de platenspeler kunnen wij het niet garanderen.

 

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.  

@Cristian N Bedankt voor je reactie. Misschien is de play 5 dan toch een betere optie. Maar heb ik daarvoor nog andere zaken bij nodig, zoals kabels o.i.d.?

Reputatie 7

Het enige dat je dan nodig hebt is een minijack naar tulp. De Five (de opvolger van de Play:5) heeft een minijack aansluiting. Zoiets dus: https://www.coolblue.nl/product/365604/procab-cab711-2x-rca-male-3-5-mm-mini-jack-male-1-5-meter.html