Vraag

Sonos plots niet meer herkend en weggevallen?

• 13 juni 2020
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

Badge

Mijn 4 zones draaiden probleemloos via S2. Ik ben even de deur uit, en bij thuiskomst is plots de AMP weggevallen. Ik zie de AMP niet meer als losse zone, maar wel als ik de groep van overige 3 zones wil ontkoppelen, in dat scherm zie ik in die groep ook nog de Woonmaker, de weggevallen zone. Ik wil bv de 3 overgebleven zones in de groep degrouperen, de app (en de Win10 S2 controller) antwoord echter: “Er kan geen verbinding worden gemaakt met het apparaat”.

Ik heb de root player al even uit het stopcontact gehaald, en ook de AMP, die als 2e player bedraad is aangesloten. AMP ook even van de utp-kabel gehaald, misschien netwerk conflicten. Helpt allemaal niet. 

Diagnose: 1659700510

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Dank je voor de diagnose, echter omdat de bekabelde speaker kort op stroom staan heb ik weinig aan deze diagnose. Ik raad je aan om met ons te bellen. Onze openingstijden en telefoonnummer staan hier: https://www.sonos.com/nl-nl/support

Badge

@Frank N Dank voor het kijken. Het probleem heeft zichzelf uiteindelijk opgelost. Loopt nu weer prima. Ik beschouw het als los incident, voor nu gesloten!  

Reageer