Beantwoord

Sonos Playbase netwerk probleem

• 22 November 2018
  • 1 reactie
  • 162 Bekeken

Goedemiddag,

ik heb al tijden een probleem met mijn Playbase, maar bedacht me nu pas dat fora bestaan.
Het probleem is als volgt: Na mijn verhuizing is mijn Playbase een beetje in de war geraakt en vond mijn WiFi maar niks meer, dus besloot die te vergeten. Nou wanneer ik hem direct aan mijn router verbind met een netwerk kabel om hem weer ingesteld te krijgen bedenken de mensen bij breedband arnhem zich geen moment en gooien mijn verbinding dicht: ze vermoeden namelijk dat er een hacker bezig is, dit alles met het resultaat dat ik een hele mooie witte plank in mijn kamer heb staan.
Heeft iemand hier de magische oplossing voor? (Oh, en als je de stekker er uit haalt dan duurt het ongeveer een uur voordat je de stekker er weer in kan doen om hem aan te zetten, hij weigert anders gewoon.)

Met vriendelijke groet,

Thijn
icon

Beste antwoord door Tim S 29 November 2018, 10:25

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +2
Wil je vragen telefonisch contact met ons op te nemen om dit probleem te onderzoeken.
Sonos zou gewoon op de kabel en ook op de wifi gevonden moeten worden, Sonos vergeet verder geen gegevens tenzij je zelf bewust een fabriek's reset op de Sonos zou uitvoeren.
Het uit en aan zetten van Sonos, zou je ieder moment moeten kunnen doen, even 10 seconden van het stroom en weer opnieuw aansluiten, waarin het systeem netjes zou moeten functioneren.
Klinkt meer als een netwerk probleem van de modem/router die bekabeld en draadloos geen verbinding tot stand wil brengen.
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44
Beide gratis nummers, te bereiken van 10:00 tot 18:00 op werkdagen.