Vraag

sonos playbar + stereopaar play 3 valt steeds weg

• 9 mei 2020
  • 2 reacties
  • 125 Bekeken

Beste,

Mijn “woonkamer” valt steeds uit of is onvindbaar in de Sonos en/of Spotify app.

De producten die aan mijn “woonkamer” gekoppeld zijn, zijn de playbar en twee Sonos 3’s die gekoppeld zijn als stereopaar.

Het zal er ongetwijfeld aan liggen dat de KPN-monteur een “Experia WiFi” in mijn slaapkamer heeft aangesloten, zodat ik WiFi door mijn gehele appartement heb. Dit was ook écht nodig, want zonder deze WiFi Accespoint vond de Sonos App mijn boxen al helemaal niet.

Mijn “studeerkamer” (Sonos one) en mijn “slaapkamer” (Sonos Play 1) worden nu continue gevonden, waar ik mij in huis ook bevind.
Mijn groep woonkamer wordt vaak niet gevonden, of valt weg.

Ik kan de groep dan wel nog selecteren, maar geluid wordt niet meer doorgegeven.

Als ik op mijn playbar dan op “pauze” duw, stopt de muziek in de slaap- en studeerkamer overigens wel!

Wat te doen?

2 Reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hey Sander,

Kan je zo geen antwoord geven op je vraag, zou je anders eens een diagnose willen versturen?

Het liefst binnen 20 minuten nadat je het probleem waarneemt, als je hier dan het bevestigingsnummer plaatst kijk ik er graag even naar voor je.

Hi Mark,

Thnx voor je reactie. Ik heb na het indienen van mijn vraag meteen een diagnose laten lopen.

Mijn bevestigingsnummer is: 422346106

Alvast dank voor je hulp!

Groetjes,

Sander

Reageer