Beantwoord

Sonos Playbar en 2x One ZONDER surround instellen?

  • 6 September 2022
  • 10 reacties
  • 270 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb een Sonos Playbar en twee Sonos one speakers.
Deze staan in de woonkamer. De twee ONE-speakers heb ik als surroundspeaker aangesloten.

Nu heb ik binnenkort een feestje en ik wil het geluid gewoon uit alle drie de speakers (playbar en 2 x one)  laten komen (dus geen surround)

Kan dit en hoe moet ik dat instellen?

icon

Beste antwoord door Erooij 6 September 2022, 20:49

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

10 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik mag aannemen dat het om muziek afspelen gaat. Dit kan je dan bereiken in het instellingen menu door bij “audio van surroundspeakers “ te kiezen voor “volledig” ipv sfeervol bij muziek.

 

geweldig. dat is het. dank je wel!!!!

Reputatie 7
Badge +3

Veel plezier op je feestje. 

Hoi @Erooij toch nog een vraagje. ik heb ook nog een Sonos Move. kan ik die ook als extra speakerpaar aansluiten zodat ik mijn muziek kan afspelen op de 4 speakers (playbar, 2xone en de sonos-move)?

moet ik er dan een kamer-paar ofzo van maken?

 

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb zelf alleen een surroundset, maar zover ik de werking ken moet de move in een aparte “kamer” zoals Sonos dat noemt, en dan kan je vervolgens beide kamers koppelen om overal dezelfde muziek te spelen.

Reputatie 7

Is dezelfde vraag hier en op tweakers stellen eigenlijk cross posten?

 

 

;-)

@Erooij helaas gaat dit niet lukken een MOVE zit niet op het netwerk maar werkt alleen met bluetooth. dan gaat het vlgs mij niet lukken

 

Reputatie 7
Badge +3

Je move zal toch ook ooit op je netwerk aangesloten moeten zijn geweest alvorens Bluetooth werkt. In principe zou deze dan gewoon Viane netwerk moeten werken wanneer hij binnen dat bereik is.

Reputatie 7

Dat is juist het leuke van de Move (en de Roam), dat ze én deel kunnen uitmaken van een Sonos multiroom systeem én via bluetooth kunnen werken.

@Erooij @106rallye  het is mij gelukt. ik moest de move natuurlijk op WIFI stand zetten. stom….. maar het werkt nu!