Vraag

Sonos play5-gen 2 werkt wifi niet meer

• 15 October 2017
  • 6 reacties
  • 153 Bekeken

Na de update van de sonos firmware viel het geluid intermittend weg. Na een paar keer opnieuw opstarten geen connectie meer.
Hele sonos netwerk opnieuw geinstalleerd met terug naar fabrieksinstellingen en app opnieuw geinstalleerd. De play1 werkt, maar de play 5 niet. zodra ik op de knop op de play5 moet drukken, hoor ik het klok geluid, maar in de app gaat hij niet verder.
Ik heb de installatie met kabel gebrobeerd en dan doet hij het wel. Ik heb deze Sonos boxen een paar maanden, en ze hebben zonder problemen gefunctioneerd. Wat kan ik nog doen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Ook bij mij is de play 5 uitgevallen, reageert nergens meer op behalve wanneer hij met de kabel aangesloten is, dan doet ie het perfect!
Bevestigings nummer 7987391

Mail verzonden onder referentie nummer.: 171023-000650
Zie hier graag een reactie op tegemoet.
Ook bij mij is de play 5 uitgevallen, reageert nergens meer op behalve wanneer hij met de kabel aangesloten is, dan doet ie het perfect!
Bevestigings nummer 7987391
Na 2 dagen de nieuwe SONOS Play 5 ontvangen. Na 2 minuten draaien. Bedankt voor de snelle en prima service. Top.
Reputatie 4
Badge +3
De Play:5 blijkt helaas een defect te hebben waardoor deze niet meer via WiFi kan communiceren. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met de volgende gegevens?
- Adresgegevens
- Telefoonnummer
- Serienummer van de Play:5
Het bevestigingsnummer is: 7960783
Reputatie 4
Badge +3
Zou je de Play:5 met netwerkkabel aan willen sluiten zodat deze wel werkt, en dan in de Sonos app een diagnose willen maken en het diagnosenummer in antwoord hier willen plaatsen?
Hoe je een diagnose maakt staat hier beschreven: Diagnose Verzenden