Vraag

Sonos play1 valt weg via wifi,meer dan 25 wifi netwerken 2,4 ghz in mijn omgeving.

Sonos play1 valt weg via wifi,meer dan 25 wifi netwerken 2,4 ghz in mijn omgeving.
Ik denk er aan om een kabel te trekken naar 1 van de boxen of om een boost te kopen.
MAAR ik hoor/lees dat boost en sonos netwerk ook via wifi gaat.
Nu ben ik bang dat ivm al die netwerken booster niet gaat werken en (storing op ons of ander netwerk) even als dat ik 1 van de speakers bedraad aansluit en contact laat zoeken met de andere 2.
Ik wil geen VEEL werk verzetten met aanschaffen of kabels trekken als de uitkomst in jullie ogen nihil is kwa slagen.

1 Reactie

Reputatie 4
Badge +2
Zou graag eerst een diagnose willen ontvangen terwijl de Play:1 draadloos met je router verbonden staat.
Neem aan dat de speaker wel verschijnt maar problemen geeft met afspelen? Of verschijnt de speaker gewoon helemaal niet?
Dat er zo veel wifi's in de buurt zijn wil niet altijd zeggen dat wifi daarom niet mogelijk is, als bepaalde routers ver weg staan zullen ze waarschijnlijk minder of helemaal niet storen.
Zie ook graag ons Community Topic omtrent wifi storing voor wat meer uitleg.
Zie in iedergeval graag eerst een diagnose tegemoet alvorens ik wil aankaarten of er iets moet veranderen of extra aangekocht moet worden.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen