Beantwoord

sonos play one doet het niet meer

• 3 juli 2019
  • 6 reacties
  • 351 Bekeken

Sinds vanochtend doet mijn Sonos Play One het niet meer. Ik heb de stekker er al uitgehaald en in andere stopcontacten gestopt, een ander stekkersnoer gebruikt en ruime tijd op de resetknop gedrukt maar hij doet helemaal niks meer. Iemand enig idee wat ik zou kunnen doen? Hij is trouwens per wifi aangesloten op het netwerk.
icon

Beste antwoord door struckout 3 juli 2019, 14:49

Hoi Tim, super bedankt. Via Messenger heb ik contact gehad met de servicedesk. Ik kan hem opsturen en dan krijg ik een nieuwe. Echt klasse service👍
Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Hey Struckout,

Spijtig om te horen.
Als de speaker niet aangaat en een andere kabel geeft ook geen teken van leven, dan ben ik bang dat het toestel defect is.
Ontvang graag het serie nummer van de speaker, dan zullen we per email verder communiceren over 't omruil proces.
Hoi Tim, super bedankt. Via Messenger heb ik contact gehad met de servicedesk. Ik kan hem opsturen en dan krijg ik een nieuwe. Echt klasse service👍
Reputatie 7
Badge +2
Ah, goed om te horen dat het al besproken is.
Alvast veel plezier van je vervangende toestel.
Echt klasse service. Ik begreep dat ik met een dag of 5 (ik neem aan na ontvangst van de door mij opgestuurde speaker) al een nieuwe mag ontvangen. Ben ik heel blij mee!

Tim S, ik heb hetzelfde probleem met een Sonos one GEN2?

Kan je mijn een mailtje sturen aub?

Reputatie 6
Badge +3

Ik zou de Sonos helpdesk even bellen of via de chat benaderen. Laatste tijd zijn de Sonosmedewerkers niet meer actief op dit forum. 

Reageer