Beantwoord

Sonos Play 5 in Recycle stand toch gebruiken?

  • 1 February 2021
  • 3 reacties
  • 261 Bekeken

Goedenavond,

 

Ik heb nog een oude Play 5 staan die ik graag wil gebruiken. Echter als ik hem probeer te installeren in de Sonos S1 app dan krijg ik continu de melding dat de speaker in de Recycle-stand staat en niet meer aan een Sonos systeem kan worden toegevoegd.

 

Doodzonde want de speaker heeft altijd goed gewerkt zonder problemen en nu kan ik hem niet meer gebruiken. Ik was te laat met de Sonos kortingsactie en heb niet het geld om een nieuwe Five te kopen.

 

Hoe kan ik alsnog deze speaker gebruiken?

 

icon

Beste antwoord door 106rallye 1 February 2021, 23:15

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7

Nee, volgens Sonos kan dat niet.

Heb je de Sonos niet zelf in de recyclestand laten zetten? En was die aanbieding eindig (omdat je zegt “Ik was te laat met de Sonos kortingsactie")? Dat heb ik niet eeder gelezen.

Nee, volgens Sonos kan dat niet.

Heb je de Sonos niet zelf in de recyclestand laten zetten? En was die aanbieding eindig (omdat je zegt “Ik was te laat met de Sonos kortingsactie")? Dat heb ik niet eeder gelezen.

Ik heb de speaker een paar jaar geleden in de kast gezet en we zijn onlangs verhuisd dus ik wilde hem weer gebruiken.

Voor zover ik weet heb ik hem niet zelf in die modus gezet. De korting kan ik overigens niet in mijn account vinden.

Reputatie 7

Dat is erg vreemd. Er is een korte periode geweest dat Sonos dit deed. Maar dan moest je wel een vrij uitgebreide vragenlijst door en een paar maal "ja” zeggen op de vraag of je de speaker echt wilde laten bricken. Dat zou je nog moeten weten.

Als de speaker al een aantal jaren niet is geüpdatet zou je wel veel softwareversies achter kunnen liggen, zodat een gewone software update niet zou kunnen. Dan zou je echter niet deze melding moeten krijgen.

Ik zou eens bellen met Sonos, ofwel om  te zien of je korting nog terug te vinden is, danwel of de speaker echt wellicht toch nog te updaten is. Gezien de melding heb ik in dat laatste een hard hoofd….