Beantwoord

SONOS PLay 5 Gen 2, wifi werkt niet

• 12 april 2019
  • 9 reacties
  • 458 Bekeken

Beste Sonos,
Volgens mij ben ik niet de eerste, maar na 1 jaar vlekkeloos mijn Play 5 Gen 2 gebruit te hebben over wifi, werkt dit ineens niet meer. Via ethernet werkt het prima.
Hier het bevestigingsnummer van de diagnostische informatie: 730213849
Ik verneem graag van jullie,
RobertJan
icon

Beste antwoord door Tim S 15 april 2019, 10:23

Beste Sonos,
Volgens mij ben ik niet de eerste, maar na 1 jaar vlekkeloos mijn Play 5 Gen 2 gebruit te hebben over wifi, werkt dit ineens niet meer. Via ethernet werkt het prima.
RobertJan

Mail verzonden onder ticket: 00730745
Zie graag antwoord op die mail terug.
Bekijk origineel

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Beste Sonos,
RobertJan

Mail verzonden onder ticket: 00730745
Zie graag antwoord op die mail terug.
Beste Sonos,
Zoals hierboven en al vele malen eerder gelezen, ben ik niet de eerste; na 1,5 jaar vlekkeloos mijn Play 5 Gen 2 gebruikt te hebben over wifi, werkt dit ineens niet meer. Via ethernet werkt het prima. Ik heb daarnaast twee keer play 1 en 1 keer playbase die het allemaal prima blijven doen.

Hoe kan ik een diagnose maken om dit met jullie te delen?

RJansen
Reputatie 5
Badge +3
Dit kan je vinden bij instellingen / geavanceerde instellingen / diagnose verzenden.
Vergeet niet het bevestigingsnummer hier te plaatsen.
Dank!
Bevestigingsnummer 1555105089.
Reputatie 7
Badge +2
Dank!
Bevestigingsnummer 1555105089.

Heb een email verzonden op ticket nummer: 00839409
Zie graag antwoord terug op deze mail.

Goede avond 

mag ik vragen wat de oplossing was/is

heb namelijk het zelfde probleem. Heb 4 sonos 5 waar van 3 er plotseling mee stoppen 

mvgr m wijnen 

Reputatie 2
Badge +2

Goede avond 

mag ik vragen wat de oplossing was/is

heb namelijk het zelfde probleem. Heb 4 sonos 5 waar van 3 er plotseling mee stoppen 

mvgr m wijnen 

De oplossingen kunnen nogal verschillen, is het anders mogelijk voor je om een diagnose te maken?

Vermeld dan hier het bevestigingsnummer dan kijken we er graag even naar voor je.

Precies hetzelfde als bovenstaande. Aub hulp zodat ik met Kerst niet zonder muziek zit!

Diagnosenummer: 1031280471

Alvast bedankt voor de snelle oplossing😉

Reputatie 4
Badge +3

Precies hetzelfde als bovenstaande. Aub hulp zodat ik met Kerst niet zonder muziek zit!

Diagnosenummer: 1031280471

Alvast bedankt voor de snelle oplossing😉

Deze speaker heeft het defect. Mail ons op support@sonos.com met je volledige naam, telefoonnummer en adres. Stuur ook dat diagnose nummer mee in. We gaan ons best doen om je speaker zo snel mogelijk te ruilen.

Reageer