Vraag

Sonos Play 5 gen 2 werkt niet meer draadloos

• 1 December 2019
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

Sinds deze week werkt mijn sonos play 5 gen 2 niet meer draadloos. Bedraad werkt hij wel. 

Diagnose verstuurd onder nummer: 1151789833

Daarin zie ik WM op 0 staan, betekent dit dat de wifi kaart kapot is?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Dank je wel voor de diagnose, Patrick. Deze Play5 heeft inderdaad een defecte WiFi-kaart en dit handelen we af via de mail. Geen dank verder!

Beste Frank,

bedankt voor je reactie. Ik heb mijn sonos play 5 inmiddels weer via kabel aangesloten en een nieuwe diagnose naar jullie gestuurd met nummer: 1296722866

Ik zal mijn overige gegevens en het nummer mailen naar support@sonos.com. Bedankt voor je hulp.

mvg,

Patrick Lazaroms

Reputatie 5
Badge +3

In je diagnose zie ik enkel een Beam staan. Sluit graag de speaker aan met een netwerkkabel en wanneer het hij zichtbaar is in de app maak je nogmaals een diagnose en plaats je het nummer hier. WM0 geeft aan dat de speaker met een kabel is verbonden.

Indien de draadloze kaart defect is ruilen we de speaker om. Normaal gesproken krijg je de vervangende speaker binnen een paar dagen, momenteel zijn ze op en kan het dus enkele weken duren voordat je de vervangende krijgt.

Als je het proces wilt starten raad ik je aan het diagnosenummer, je volledige adres, naam en telefoonnummer te mailen naar support@sonos.com. Zo kunnen wij je speaker verwerken om te ruilen.