Sonos Play:5 box kraakt.

  • 23 September 2022
  • 4 reacties
  • 142 Bekeken

Sinds kort maakt mijn Sonos play 5 box 1e heneratie een krakend geluid. Het heluid is inmiddels steeds erger geworden en luisteren naar muziek is geen optie meer met deze geluidsset. Heb ik domme pech met het merk Sonos of zojn er oplossingen mogelijk?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7

Nou, ik hoop wel langer dan acht jaar van mijn Sonos devices te genieten. Het feit dat  in de speaker alle componenten (stroomverzorging, netwerk, aansturing etc.) zijn samengebracht maakt dat hij handig in gebruik is, maar ook dat je een probleem hebt als er één component faalt.

Jouw persoonlijk ervaring naar uitbreiden naar “het merk Sonos” gaat me dan weer te ver; er zijn er genoeg die nog oudere apparaten hebben. Ik zou eens een diagnose maken en bellen met Sonos. Recht op 30% korting heb je sowieso.

Reputatie 5
Badge +3

Dan heeft U in iedergeval geen domme pech gehad met het merk Sonos. Na 8 jaar kan er natuurlijk altijd iets gebeuren, misschien kunt U het beste even contact opnemen met Sonos. Misschien kunnen ze zien of er iets mis is met de speaker.

In 2014 heb ik deze gekocht

 

Reputatie 7

De Play:5 Gen 1 is eind 2015 opgevolgd door de Gen 2. Hoe lang heb jij hem al in bezit?