Sonos Play 3 werkt niet meer

  • 20 April 2018
  • 14 reacties
  • 1098 Bekeken

Badge +1
PLay 3 geeft geen enkel teken van muzikaal leven van de ene op de andere noot

14 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Zie je wel nog led activiteit op de speaker verschijnen?
Indien deze niet meer aan gaat, zou een andere stroom stekker het toestel wel doen laten aangaan?
Badge +1
er is ook geen led activiteit meer. Er is bij deze play 3 geen andere stekker mogelijk.
Badge +1
andere stekker toch gevonden en geprobeerd maar geen teken van leven
Reputatie 7
Badge +2
andere stekker toch gevonden en geprobeerd maar geen teken van leven
Ontvang graag het serie nummer van het toestel.
Zal dan het omruil proces in werking zetten, er zal dan per email verder worden gecommuniceerd.
Badge +1
serienummer is 1110 00-0E-58-72-A9-4E-7
Reputatie 7
Badge +2
serienummer is 1110 00-0E-58-72-A9-4E-7
Er is een mail naar u verzonden waar we graag antwoord op terug zien.
Badge +1
ik heb de mail ontvangen en heb inmiddels gereageerd. Waarvoor dank,
Reputatie 7
Badge +2
ik hoop dat dit het juiste serienummer is.
Dat hoop ik ook, anders halen we een verkeerd goed werkend product terug, dan zou zonde zijn.
Reageer graag verder op de email, en controleer graag het serie nummer voordat je antwoord geeft op de vraag in de mail.
Beste Tim,

Ik heb exact hetzelfde probleem. Het serienummer van mijn S3 1107 00-0E-58-79-29-90-3

Na trouwe dienst werkt deze ook van het ene op het andere moment niet meer. Geen enkel teken van leven meer. Een andere kabel is niet mogelijk want deze is 'vast'.

groet Jorg
Reputatie 7
Badge +2
Beste Tim,

Ik heb exact hetzelfde probleem. Het serienummer van mijn S3 1107 00-0E-58-79-29-90-3

Na trouwe dienst werkt deze ook van het ene op het andere moment niet meer. Geen enkel teken van leven meer. Een andere kabel is niet mogelijk want deze is 'vast'.

groet Jorg

Alle kabels zijn uit de Sonos producten te verwijderen, misschien wat wrikken, misschien zit de kabel strak, maar we zien toch graag de test omtrent een andere kabel tegemoet.
Dank voor jouw snelle reactie. En inderdaad, werd op het verkeerde been gezet doordat deze helemaal wegvalt in de achterzijde. Kabel van de Sonos 5 gebruikt (die wel werkt) en helaas geen resultaat.
Reputatie 7
Badge +2
Dank voor jouw snelle reactie. En inderdaad, werd op het verkeerde been gezet doordat deze helemaal wegvalt in de achterzijde. Kabel van de Sonos 5 gebruikt (die wel werkt) en helaas geen resultaat.
Mail verzonden onder referentie nummer.: 00205259
Zie hier graag antwoord op terug.

Goedemiddag, 
Afgelopen vrijdag had ik precies hetzelfde. Van het 1 op het andere moment doet de play 3 niets meer. Het ligt niet aan de stekker.
Wat kan ik doen?
Serie nummer is 000E58798194A
Alvast dank.

Hallo.

Ook ik heb hetzelfde probleem.  Plotseling doet de Play 3 niets meer.  Als ik de stekker opnieuw inplug, knippert het LED-lampje enkele malen wit en gaat dan uit. Resetten met de Mute-knop helpt niet.  Gaarne uw hulp. 

Alvast bedankt. 

Reageer