Beantwoord

Sonos Play 3 verbind niet draadloos

• 24 maart 2019
  • 4 reacties
  • 281 Bekeken

Hallo,

Ik heb al jaren een Sonos Play 3 die wireless werkt. Gisteren vond de controller deze plots niet meer.
Ik krijg de Play 3 enkel nog via een bekabelde verbinding werkende. Mijn twee Play 1's werken overigens perfect draadloos. Ik heb de controller al volledig opnieuw ingesteld. Maar het baat niet. De Play 3 is met geen stokken opnieuw draadloos te gebruiken.

Tijdens één van de testen heb ik de controller gereset en enkel de Play 3 proberen toe te voegen. Tijdens de installatie wizzard vindt hij de Play 3 perfect (MAC adres is correct), maar finaal kan hij geen verbinding maken met de Play 3.

Nadat ik eerst één play 1 draadloos heb gekoppeld wil hij de Play 3 wel vlekkeloos toevoegen, maar enkel via de kabel...

Graag assistentie voor dit vervelende probleem aub.

Ik heb diagnostische info verzonden onder 18781406
icon

Beste antwoord door Tim S 27 maart 2019, 17:59

Proces is in werking gezet, onder ticket: 00691168
Je krijgt spoedig de mail met vrijblijvende offerte.
Speaker is van 29 december 2012, waardoor deze buiten de 2 jaar fabrieks garantie valt.
Als deze kosten voldaan worden krijg je een vervangende speaker waar weer een nieuwe 2 jaar garantie aan zal hangen.
Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dank je wel voor je diagnose. Ik moet helaas vaststellen dat je Play3 een defecte WiFi-kaart heeft. Deze Play3 komt uit december 2012 en valt daarom buiten ons 2-jarig garantie.

Wel kan ik aanbieden om de Play3 buiten garantie om te ruilen met een vervangende speaker. Hier zijn kosten aan verbonden.

Via de volgende link kun je ons mailen. https://www.sonos.com/nl-nl/support/w2c/education

Geef graag je volledige naam, telefoonnummer, en adres op samen met je diagnose. Dan krijg je zo snel mogelijk een vrijblijvend aanbod via de mail binnen.
Dank je wel voor je diagnose. Ik moet helaas vaststellen dat je Play3 een defecte WiFi-kaart heeft. Deze Play3 komt uit december 2012 en valt daarom buiten ons 2-jarig garantie.

Wel kan ik aanbieden om de Play3 buiten garantie om te ruilen met een vervangende speaker. Hier zijn kosten aan verbonden.

Via de volgende link kun je ons mailen. https://www.sonos.com/nl-nl/support/w2c/education

Geef graag je volledige naam, telefoonnummer, en adres op samen met je diagnose. Dan krijg je zo snel mogelijk een vrijblijvend aanbod via de mail binnen.

Dag Frank, bedankt voor uw snelle reactie.

Wel zonde dat ik na deze korte periode een defecte unit heb.
De toestellen zijn niet goedkoop en had op zijn minst verwacht hier toch heel wat jaren meer plezier aan te beleven.
Ik hoop dat Sonos met een goed/correct commercieel voorstel over de boeg komt.
In afwachting van, heb ik alvast het formulier naar waar u verwijst ingevuld.
Reputatie 7
Badge +2
Proces is in werking gezet, onder ticket: 00691168
Je krijgt spoedig de mail met vrijblijvende offerte.
Speaker is van 29 december 2012, waardoor deze buiten de 2 jaar fabrieks garantie valt.
Als deze kosten voldaan worden krijg je een vervangende speaker waar weer een nieuwe 2 jaar garantie aan zal hangen.
Badge

Breugiek,

Een geluk voor jou, TOP ,bij deze domme Belg geen oplossing - respons ,- voorstel wat dan ook ,om zijn probleem op te lossen. Jammer.

Succes.

Reageer