Sonos Play 1's in 2 kamers stoppen na een poosje

• 1 February 2017
  • 2 reacties
  • 171 Bekeken

Hoi, vandaag 4 Play 1's geïnstalleerd. Alles op zich makkelijk en 2 in de woonkamer en 2 in de eetkamer. Op zich werkt alles goed maar nu al paar keer gehad dat geheel willekeurig systeem stopt. Of in de eetkamer of woonkamer, ik zie vervolgens bijvoorbeeld in de woonkamer dit: ?+R (had stereo paar gemaakt in beide ruimten) maar kan niet meer beiden kamers "groupen". Het lijkt er wel op dat het systeem in een soort "idle" stand gaat maar ook geen idee hoe ik het er weer uit kan halen ? Het maakt ook niet uit of het met Apple Music of Tune In gebeurt. Enig idee wat dit is en hoe op te lossen ?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 3
Dat vraagteken betekent dat die speler niet meer herkend wordt. Waar dat aan ligt is enorm afhankelijk van de locatie en je netwerkstructuur. Daarom zou ik eens bellen met Sonos (gratis), uitleggen wat voor netwerk apparaten je hebt, en dan zullen zij het kunnen oplossen voor je.
Bedankt. Ik heb er een Boost ingezet en alle problemen zijn direct opgelost. Ik had al zo'n vermoeden dat het interventie was van WIFI kanalen.