Beantwoord

Sonos play 1 of Play One via Connect, zonder bekabeling aansluiten op TV?

• 26 december 2018
  • 2 reacties
  • 2012 Bekeken

Badge
Ik heb een Sonos Playbar en 2x een Play 1, kan ik via een Sonos Connect de Play 1 boxen gebruiken om het geluid van de TV mee te laten lopen of kan dan dat met de Play One?
icon

Beste antwoord door Tim S 27 december 2018, 10:47

Dit is niet mogelijk.
De Connect is gemaakt om een eigen versterker op aan te sluiten, waar weer speakers op verbonden staan.
Deze is verder dus niet nodig om Play:1 of andere model Sonos speakers werkende te krijgen.
Verder is alleen de Playbar, of Playbase of Beam gemaakt om het TV geluid te laten horen, aan deze Sonos soundbar kunnen extra surround speakers en een Sub gehangen worden.
Volgensmij heeft u deze surround speakers al als ik de eerste regel lees.
Zie ook graag onze Community Post omtrent Home Theater.
Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Dit is niet mogelijk.
De Connect is gemaakt om een eigen versterker op aan te sluiten, waar weer speakers op verbonden staan.
Deze is verder dus niet nodig om Play:1 of andere model Sonos speakers werkende te krijgen.
Verder is alleen de Playbar, of Playbase of Beam gemaakt om het TV geluid te laten horen, aan deze Sonos soundbar kunnen extra surround speakers en een Sub gehangen worden.
Volgensmij heeft u deze surround speakers al als ik de eerste regel lees.
Zie ook graag onze Community Post omtrent Home Theater.
Badge
Bedankt voor je reactie. Ik heb nu,het geluid van onze tv via mijn Soundbar ook op mijn 2 Play 1 speakers. Heb nu weer 2 Play 1 speakers besteld en dit wordt dan weer een aparte groep.:)

Reageer