Vraag

Sonos Play:1 heeft nog nooit goed gewerkt. Om stapelgek van te worden

• 29 januari 2020
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Beste Sonos,

Ik heb twee Play:1 luidsprekers en ik ben inmiddels gillend gek van jullie systeem. Ik heb het systeem al meer dan 1 jaar en het heeft nog nooit langer dan 1 dag goed gewerkt. Het is zo ontzettend frustrerend. Ik ben al meerdere keren verhuist, heb Ziggo gehad; dit werkte niet goed. toen langzamere KPN, werkte nog minder goed. Sinds vorige week dan eindelijk snelst mogelijke internet via Ziggo. Ik had echt goede hoop, maar helaas weer dezelfde problemen. Boxen die uitvallen, Sonos die helemaal stopt, verschillende muziek over verschillende boxen en niemand van Sonos die mij kan helpen. Nietmand die langskomt om het systeem eens goed te installeren. Ik kan jullie niet uitleggen hoe vaak ik de installatie opnieuw gedaan heb en hoe vaak ik jullie systeem vervloekt heb. Ik kan er echt heel slecht tegen als muziek uitvalt, wegvalt, boxen stoppen. Ik weet ook niet meer hoe ik het nu op moet lossen. Ik hoop echt dat iemand van Sonos bereid is om de installatie voor eens en altijd goed te doen, ik ben bereid hiervoor te betalen, want de frustratie is echt enorm.
Hoor graag of dit mogelijk is. Tevens wil ik garantie op een goedwerkend systeem 

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +2

Hoi MafiJosie,

Spijtig om te vernemen dat het systeem het de afgelopen jaar nog niet goed in je huishouden heeft gedaan.

Ik zoek op je mail adres in ons registratie systeem, maar zie hieronder geen notities of eerder contact naar voren komen.

Lijkt er daarom op, dat je al een lange tijd met problemen zit waar wij ons helemaal niet bewust van zijn.

Wil je aanraden ons te bellen, zodat we je kunnen assisteren, en hopelijk in een werkende situatie kunnen achterlaten.

Contact gegevens kan je vinden op de volgende webpagina.

We hebben geen installatie service aan huis, maar weten zo goed als alle problemen met telefonisch contact op te lossen.

Daarnaast zijn er dealers die Sonos voor ons verkopen, en mogelijk voor een meer-prijs bij je thuis langskomen.

Toch zou ik aanraden ons eerst even te bellen.

Reageer