Beantwoord

Sonos Play:1 gaat niet aan


Hallo ik heb een sonos play 1
Maar deze werkt niet.
Het led lampje gaat niet aan.

Ik hoop dat je me kan helpen

M.v.g. anwar.
icon

Beste antwoord door Tim S 6 June 2019, 08:50

Bekijk origineel

10 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Welke stappen heb je al ondernomen?
Reputatie 7
Badge +2
Hoi Anwar,
Spijtig om te horen dat de Play:1 niet aangaat.
Hoor graag of een ander stopcontact, en misschien een andere kabel de speaker wel weer zou doen laten aangaan.
Zo niet, dan vernemen we graag het serie nummer van de speaker.

Mijn Sonos Play 1 heeft het zelfde probleem. Ik heb hem al jaar en dag in mijn keuken staan maar sinds gisteren gaat hij niet meer aan en zie ik het powerlampje niet oplichten. Ik heb de pokerkabel al gewisseld met die van een andere Sonos Play 1 maar dat maakt geen verschil. Is dit een vaker voorkomend probleem?

 

Badge

Onze sonos play 1 gaat ineens niet meer aan, net 2,5 jaar oud.

Heb van alles al beprobeerd, kabel vervangen via ethernetkabel aangesloten, opnieuw opstarten maar krijg hem 

met geen mogelijkheid aan… 

 

 

Sinds vandaag werkt één van mijn twee sonos play-1 boxen niet meer. Een factory reset en reboot is niet mogelijk en heb ook getest of het aan de bekabeling ligt. De sonos werkt ook niet met de kabels van de andere play:1 box.

Ben altijd zeer tevreden geweest over deze box en zelfs gisteren een sonos Ray besteld om naar een home cinema set uit te breiden. Toeval bestaat niet dat vandaag mijn play:1 niet meer werkt.

 

De Sonos app geeft aan dat één box het wel nog doet maar de andere niet is verbonden. Ik heb inmiddels de verschillende forums gelezen en de stappen die daar staan vermeld reeds allemaal doorlopen. Helaas zonder succes.

Graag verneem ik wat ik kan doen om deze play:1 weer aan de praat te krijgen zodat ik kan genieten van mijn home cinema set.

Het play:1 systeem dat niet meer werkt betreft

Serie: 5C:AA:FD:70:2C:DC:0

Reputatie 5
Badge +3

Gewoon even bellen Maandag, ze kunnen volgens mij vrij makkelijk zien of er iets mis is. 

Systeem vindt mijn sonos 1 niet 

Volgens instructies brandt het witte ind lichtje constant wat betekent dat hij terug op fabrieksinstelling is gezet 

wat nu ? 

Reputatie 5
Badge +3

Als je denkt of vermoed dat je product stuk is even contact op nemen met Sonos

Mijn Sonos play1 geeft geen geluid.

lichtje brand wel wit.

moet zeggen dat de sonos1 een paar maanden niet is gebruikt.

hoe krijg ik er weer geluid uit?

Reputatie 7

Misschien ook maar even bellen met Sonos?

Reageer