Vraag

Sonos over mobile wifi.

  • 7 March 2022
  • 1 reactie
  • 137 Bekeken

Hallo Community,

Ik las een bericht over dit onderwerp, maar het was van 2 jaar dus ik kon niet reageren of een verdere vraag stellen.

Ik besloot om de Huawei 4G+ mobiele wifi te proberen - voor thuis en op reis. Ik heb mijn Sonos-configuratie uitgeprobeerd en geprobeerd of deze verbinding zou maken. Het deed het niet. Ik heb 2 play 1 en een Sonos connect. Om verbinding te maken met wifi, wilde ik dat ik het proces begon door een ethernetkabel op de router aan te sluiten. Wat deze niet heeft.

Tips over hoe ik mijn sonos kan verbinden met dit wifi-netwerk?

erg bedankt

Meg

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @mstar

Ik zou je willen vragen om een kijkje te nemen op de volgende webpagina op onze website: Sonos-systeemvereisten.

Om te kunnen garanderen dat Sonos (stabiel) werkt, wordt er aangeraden om een snelle bekabelde internetverbinding te hebben zoals kabel, glasvezel of DSL. 

Tevens wordt er ook vermeld dat draadloze internetverbindingen zoals satelliet, mobiele hotspots of LTE-routers niet worden ondersteunt. Het laatstgenoemde (LTE-router) gaat vaak gepaard met een 4G+ verbinding. 

Ik zou je in dit geval dus enkel aan kunnen raden om je Sonos systeem aan te sluiten op een bekabelde internetverbinding.