Sonos op andere wifi maakt geen contact

  • 31 December 2021
  • 8 reacties
  • 164 Bekeken

Hallo,

 

Ik heb 1 Sonos Beam en 2 IKEA symfonisk speakers met mijn Ziggo wifi router verbonden. Sinds kort heb ik Ziggo wifi Smartboosters en probeer constant verbinding met de wifi Smart boosters te maken maar het lukt niet. Hij ziet de 1e box wel en dan bij verbinden lukt het niet.

Ik heb 1 IKEA symfonisk via kabel aangesloten op wifi modem van Ziggo en de andere 2 via wifi. 

Kunnen jullie me helpen of hoe ik alles moet doen, ik ben constant aan het switchen van wifi netwerk alleen om de boxen te kunnen verbinden.

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 7

Hoe is de eerste Symfonisk verbonden met de Ziggo router? Via wifi of bedraad?

1 symfonisch bedraad

 

Reputatie 7

Dan zouden de andere Sonossen over moeten gaan naar Sonosnet (en dus niet meer via je wifi moeten lopen). Kun je de wifigegevens uit je Sonos-systeem halen? Dan moeten ze wel naar Sonosnet.

Waar kan ik de gegevens van het sonos systeem halen ???

 

Reputatie 7

Instellingen-Systeem-Netwerk-Netwerken beheren zou ik denken…..

Als ik naar netwerk beheren ga dan zie ik 2 wifi netwerken staan, de oude en de nieuwe. en netwerk updaten.

Wat moet ik doen want de netwerken kan ik alleen maar verwijderen???

 

Reputatie 7

Verwijderen, want je wilt ze op het Sonosnet dat de Symfonisk aanmaakt. Het beste is als het apparaat dat het Sonosnet aanmaakt zo centraal mogelijk tussen je apparaten staat.

ok dankjewel dan ga ik dat volgend jaar proberen en dan laat ik weer iets weten.

 

dankjewel tot nu voor je hulp