Beantwoord

Sonos op 2 plaatsen

• 19 november 2018
  • 3 reacties
  • 574 Bekeken

Hey! Ik woon op twee adressen waarvan reeds één adres al een sonos set up heeft. Op het andere adres zouden we ook sonos instaleren. Zal dat werken in één app?
icon

Beste antwoord door Tim S 28 november 2018, 10:40

Dit is mogelijk, als je in het 2e huis de Sonos wilt installeren zal de app aangeven het 1e huishouden niet te kunnen vinden.
Dan kan je vanuit de "Meer Opties" aangeven dat je een ander Sonos systeem wilt instellen.
Hier zul je de installatie van het 2e huishouden doorlopen.
Daarna zal de Sonos app op de wifi van je huishoudens of het 1e of het 2e Sonos huishouden vinden en weergeven.
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Dit is mogelijk, als je in het 2e huis de Sonos wilt installeren zal de app aangeven het 1e huishouden niet te kunnen vinden.
Dan kan je vanuit de "Meer Opties" aangeven dat je een ander Sonos systeem wilt instellen.
Hier zul je de installatie van het 2e huishouden doorlopen.
Daarna zal de Sonos app op de wifi van je huishoudens of het 1e of het 2e Sonos huishouden vinden en weergeven.

Ik heb eigenlijke dezelfde vraag.

Maar met de aangedragen oplossing moet ik een heel nieuwe Sonos-account aanmaken en krijg vervolgens de melding dat het betreffende e-mailadres al in gebruik is (omdat ik dus al een account heb).

Reputatie 7
Badge +2

Ik heb eigenlijke dezelfde vraag.

Maar met de aangedragen oplossing moet ik een heel nieuwe Sonos-account aanmaken en krijg vervolgens de melding dat het betreffende e-mailadres al in gebruik is (omdat ik dus al een account heb).

Je moet het 2e huishouden met het zelfde emailadres/wachtwoord combinatie kunnen opzetten, daar hoef je niet perse een nieuw account voor te maken.

Reageer