Sonos ongewenst op maximaal volume aan het afspelen? Komt dit vaker voor?

  • 10 February 2017
  • 27 reacties
  • 6629 Bekeken

Ik kwam vandaag thuis van het sporten, hoorde ik vanuit de auto op de parkeerplaats voor mijn deur. Ik dacht nog, niks voor de buren om het geluid zo hard te zetten. toen ik dichter bij de deur kwam drong het tot me door dat het bij mij vandaan kwam. Toen ik binnenkwam bleek de installatie op maximaal volume te spelen, de installatie staat er nu twee weken dus ik was even bang voor permanente schade aan de sub of play 5's.

is er een manier waarop ik dit kan testen?

dan vroeg ik me af of iemand hier er ook al eens last van heeft gehad? ik vind dit toch wel zorgelijk, naast het feit dat ik niet wil dat het lijkt alsof er een feest gaande is, wil ik ook niet tot overlast zijn van mijn buren.

27 Reacties

Reputatie 7

@fanny Zoals hierboven omschreven is dit meestal Spotify. Je (of een huisgenoot of bezoeker) streamt via Spotify Connect naar Sonos; onhebbelijkheid van Spotify Connect is dat het de verbinding zelfs van buitenaf in stand laat. Vervolgens ben je ergens anders en zet je Spotify aan. Verrek: geen geluid. En zet je hem op zijn hardst. Thuis wordt iedereen doof.

thanks

Reageer