Sonos one verbind niet meer

Hallo ik heb een Sonos beam en twee Sonos one
Alles heeft prima gewerkt
Echter moest ik laatst mijn router compleet resetten
En dus alles opnieuw installeren
Me beam installeren ging simpel en snel maar me twee Sonos one’s krijg ik maar niet toegevoegd reset gedaan groen lampje gaat branden knop in gedrukt gong is te horen dan wordt hij zichtbaar maar dan wil die verbinden en geeft hij na verloop van tijd een verbindings fout
Alles al geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar
Wie helpt me

5 Reacties

Reputatie 2
Badge +2
Hi Robin, ik help je graag om dit probleem op te lossen.

Eerst wil ik jou en andere gebruikers erop wijzen dat na een aanpassing in je netwerk (ander wachtwoord, netwerknaam, andere router, etcetera) je niet je Sonos systeem hoeft te resetten en opnieuw op moet stellen.

Voor dit specifieke probleem zou ik aanraden om je modem en routers/access points van het stroom te halen. Zet daarna deze apparaten weer op stroom, een voor een. Te beginnen met de modem, dan door naar de router die daar achter zit enzovoorts. Wacht telkens minimaal 1 minuut met het volgende apparaat aan te zetten.

Mocht je hier niet uitkomen zou ik graag een diagnose willen zien van je systeem. Instructies over hoe je een diagnose maakt staan hier. Vergeet niet om het bevestigingsnummer hier te plaatsen.
Bedankt dat uw mijn wilt helpen
Ik heb me Apple timecapsul stroomloos gemaakt en na een paar minuten weer opgestart maar dit verhelpt het probleem niet
Ik hoor graag weer iets van uw
Reputatie 2
Badge +2
Hi Robin, als je alleen je modem hebt van je provider (ziggo, KPN, etc) en je Apple Timecapsule zou je dan eens deze twee van het stroom willen halen en ook graag al je producten van Sonos. Nu zet je eerst je modem aan, dan wacht je een ruime minuut. Hierna zet je ook de Timecapsule aan en wacht je weer een ruime minuut. Nadat je dit hebt gedaan zet je al je Sonos producten weer aan en probeer je nogmaals je Play1's toe te voegen aan Sonos.

Mocht dat niet lukken dan vraag ik je om ons te bellen. Ons telefoonnummer en openingstijden staan hier.
Ik heb alles uit gezet en weer aangezet en de twee Sonos one verbonden gelijk was super blij
Waren weg gegaan en kwamen na een tijdje weer thuis maar de twee Sonos one deze het niet meer krijg dan ook in beeld huiskamer+?+?
Hoop dat jullie me nog verder kunnen helpen
Reputatie 3
Badge +2
robinvv schreef:

Ik heb alles uit gezet en weer aangezet en de twee Sonos one verbonden gelijk was super blij
Waren weg gegaan en kwamen na een tijdje weer thuis maar de twee Sonos one deze het niet meer krijg dan ook in beeld huiskamer+?+?
Hoop dat jullie me nog verder kunnen helpen

Je Sonos staat verspreid aangesloten op 3 verschillende wifi punten die je allemaal Apple Place noemt.
Dit zal problemen met Sonos geven omdat dit Sonos de mogelijkeheid geeft te schakelen tussen 3 verschillende punten.
Ik wil je verzoeken de volgende Community Post te lezen, welke uitleg geeft over het verschil tussen Sonos wifi en Router wifi.
Waarin we je waarschijnlijk het advies moeten bieden op Sonos wifi over te stappen door 1 component te bekabelen.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen