Beantwoord

sonos one valt regelmatig uit (bekabeld)

• 18 augustus 2019
  • 7 reacties
  • 378 Bekeken

Hoihoi!

Ik heb drie sonos one speakers in mijn ijssalon staan. Degene in de keuken valt elke dag een x of 5 uit. Ik heb hem nu via ethernetkabel aangesloten, en ben dit nu een tijdje aan het monitoren. Probleem blijft zich zelfs voordoen als de speaker bekabeld is aangesloten.

Wie heeft er nog tips? 😞
icon

Beste antwoord door Sjoop1985 19 augustus 2019, 14:01

Denk dat je in dit geval best even een diagnose kan sturen en het bevestigingsnummer hier plaatst.
Het Sonos team zal je probleem graag verder onderzoeken.

Aanvullend: Bij voorkeur een diagnose gemaakt 10-20 minuten na het optreden van het probleem
Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dus als het goed begrijp staan er 2 in je ijssalon en eentje in de keuken?
Dus als het goed begrijp staan er 2 in je ijssalon en eentje in de keuken?
Klopt.

Naja het is een open ijskeuken. Tussen de sonos in de keuken en bij het koffie apparaat zit nog geen 3 meter ruimte. De laatste staat bij de meterkast voorin de winkel.

De Sonos die het vaakst uitvalt, in de keuken, heb ik nu aangesloten op een ethernet kabel. Maar zelfs dan blijft de speaker wegvallen.
Reputatie 5
Badge +3
Als er een grote afstand te overbruggen zou zijn met veel obstakels zoals dikke muren of voorwerpen die het signaal zouden kunnen verstoren, dan zou ik denken dat het probleem misschien hieraan zou kunnen liggen.

Denk dat je in dit geval best even een diagnose kan sturen en het bevestigingsnummer hier plaatst.
Reputatie 5
Badge +3

Aanvullend: Bij voorkeur een diagnose gemaakt 10-20 minuten na het optreden van het probleem
Badge

Mijn Sonos systeem begint na een paar jaar problemen te geven, het valt nu regelmatig uit en na een paar seconden gaat hij weer aan, zeer irritant en, ik heb een diagnostisch rapport verstuurd met het nummer 1162323956.

Het tv geluid wordt wel prima weergegeven Zonder haperingen, het is alleen als ik muziek stream, Tunein, en Spotify.

het systeem is aangesloten met netwerk kabels en niet met WiFi verbonden.

heb al gereset, kabels verwisseld maar tot heden geen positief resultaat, ik zie op het forum dat er meer mensen dit hebben maar een oplossing heb ik nog niet gezien, graag advies

Hey

Ik heb 2 Sonos play 1. Eentje in de woonkamer en eentje in de open keuken (max 10m uit elkaar). Die van de woonkamer viel via WiFi  regelmatig uit. Heb die nu bekabeld aangesloten. Was in het begin (paar wekend) een prima oplossing, maar begint terug problemen te geven. Diagnose: 672122278 

Reputatie 6
Badge +3

Dit is een gebruikersforum waarop Sonos meekijkt. Ik zou even bellen met Sonos - hou je diagnosenummer bij de hand.

Reageer