Sonos One stopt soms met spelen.

  • 1 June 2022
  • 3 reacties
  • 337 Bekeken

Ik heb thuis een Sonos systeem dat tot vorige week prima werkte! De Sonos speaker in mijn werkkamer stopt regelmatig met spelen en gaat vervolgens na een tijdje (paar seconden weer verder). Als ik Spotify luister krijg ik in de app ‘Spotify verbinding’ verbroken. Hij skipped dan een aantal nummers en speelt dan vervolgens weer verder. Soms wordt ook bij Spotify het nummer halverwege onderbroken en gaat deze door naar het volgende nummer.  En na verloop van tijd (minuten) gebeurd alles weer het zelfde. Dit probleem geldt overigens voor alle Sonos speakers in mijn netwerkt. 

Ik heb een Ubiquiti netwerk DreamMachine met AP-pro’s oa. in dezelfde werkkamer. Alles (Sonos en Ubiquit) is up-to-date. 

Het nummer van diagnostische Informatie : 1479451149


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @JeroenPotgieter,

Het is inderdaad niet prettig als het afspelen continu stopt en de verbinding regelmatig verbroken wordt. 

De Sonos community is een gebruiksforum waar gebruikers elkaar opweg helpen met hun Sonos systeem. 

Op het forum worden geen diagnoses uitgelezen. Dit gebeurt wel via onze telefonische support

Wij zien je belletje graag tegemoet zodat we live ondersteuning kunnen bieden en de diagnose kunnen bekijken.

 

 

Hallo @JeroenPotgieter,

Het is inderdaad niet prettig als het afspelen continu stopt en de verbinding regelmatig verbroken wordt. 

De Sonos community is een gebruiksforum waar gebruikers elkaar opweg helpen met hun Sonos systeem. 

Op het forum worden geen diagnoses uitgelezen. Dit gebeurt wel via onze telefonische support

Wij zien je belletje graag tegemoet zodat we live ondersteuning kunnen bieden en de diagnose kunnen bekijken.

 

 

[ZUCHT...]

Reputatie 7
Badge +3

Vanwaar de zucht? Je wilt toch geholpen worden.