Beantwoord

Sonos one stereopaar, een speaker valt steeds weg

• Novice
  • 3 Reacties
Ik heb twee sonos One speakers gekocht en er een stereopaar van gemaakt. Zo nu en dan (minimaal twee keer per week) valt een van de speakers weg. Het gebeurt wanneer het systeem stand by staat, wanneer ik hem dan aanzet heb ik dus maar geluid op 1 speaker. Ik kan systeem het wel bedienen (Starten, stoppen en volume) vanaf beide speakers. Waarom gebeurt dit? Spanning er af en spanning er weer op lost het probleem op, stereopaar scheiden en weer aanmaken kan ook.
icon

Beste antwoord door Emily P 1 oktober 2018, 16:07

Ook hierin is een ASUS router als hoofdrouter in het netwerk te zien, dus het is inderdaad wel degelijk het juiste Sonos systeem wat we onder ogen krijgen. Dat gezegd hebbende is Sonos inderdaad geinstalleerd op het draadloze netwerk Plume, waarin we in je omgeving vier dezelfde van zien. Dit kan voor problemen zorgen met Sonos. Gezien je het op het moment niet ervaart, wacht het even af, en als het alsnog gebeurt ontvangen we graag nogmaals een diagnose.

Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 3
Badge +2
Wil je een diagnose maken wanneer het probleem voorkomt en het nummer hier vermelden? Zo maak je deze. Het nummer mag je hier vermelden.
Hallo Bob, moet ik dat nu doen of wanneer het zich voor doet? Voor de zekerheid doe ik het nu ook even maar als het anders is hoor ik het graag. Het is nummer: 643994297
Reputatie 3
Badge +2
Wanneer het zich voordoet is het beste. Op dit moment ziet het er goed uit. Eventueel zou je preventief kunnen kijken of er voor je Asus een firmware update beschikbaar is, en of je een model hebt dat airtime fairness heeft en aan heeft staan (deze wil je uit hebben). Mocht je daar hulp bij willen, dan kun je het beste even bellen. Ons nummer vind je hier.
Dat zal ik doen, niet om het een of ander maar voor de zekerheid. Al mijn apparatuur is van Apple. Ik heb geen Asus spullen? Heb je wel goed gekeken dan?
Reputatie 3
Badge +2
We zien inderdaad veel Apple in de diagnose naar voren komen, maar de hoofd router is toch echt een Asus.
Probeer anders het volgende webadres te benaderen, deze zou je moeten brengen naar je router. ( htttp://192.168.100.1 )
Of je gaf ons het verkeerde diagnose nummer en we zitten naar een andere klant zijn huishouden te kijken.
Ik heb gezocht maar op dat IP adres zit het modem (Davolink) van Tele2. De rest is ofwel apple ofwel Plume (Amerikaanse leverancier van de hardware van mijn wifi netwerk). Voor de zekerheid heb ik nogmaals een diagnose gedaan met nummer: 822728224. Inmiddels heb ik het nog niet gehad, ik heb een soort tandarts moment... Zodra het aan de hand is maak ik een nieuwe diagnose.
Reputatie 3
Badge +3
Ook hierin is een ASUS router als hoofdrouter in het netwerk te zien, dus het is inderdaad wel degelijk het juiste Sonos systeem wat we onder ogen krijgen. Dat gezegd hebbende is Sonos inderdaad geinstalleerd op het draadloze netwerk Plume, waarin we in je omgeving vier dezelfde van zien. Dit kan voor problemen zorgen met Sonos. Gezien je het op het moment niet ervaart, wacht het even af, en als het alsnog gebeurt ontvangen we graag nogmaals een diagnose.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen