Vraag

sonos one speakers opgeblazen?

  • 18 November 2020
  • 7 reacties
  • 708 Bekeken

Vorige week heeft een elektricien door een fout met de fase draad 380V door ons huis.De soundbar is in tact maar de boxen zijn dood. Zit er iets in dat vervangen kan worden, zoals een printplaat of zo?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 1
Badge

Ik denk dat de voeding opgeblazen is. Mogelijk zit daar een zekering die je kunt vervangen.

Hoi @gertvos51 

Hier misschien.
En er zijn er meer te vinden.

Bedankt voor de link.

Lijkt er op dat ik duurder uit ben met reparatie. De nieuwe zijn €199 per stuk en op black friday € 149,- per stuk.

maar ik ga ze eens mailen!

Reputatie 7
Badge +3

Zijn het surroundboxen? Het kan ook zijn dat de WiFi van de soundbar defect is wanneer deze bedraad aangesloten is.

Het zijn de One boxen die alleen via WiFi met de soundbar verbonden zijn.

als de WiFi van de soundbar kapot is, dan zou deze toch ook niet reageren op de app?

Reputatie 7

Wel als de Playbar, zoals @Erooij zegt, bedraad is aangesloten. Hij gebruikt dan wifi voor communicatie met de surroundspeakers. Dus als de wifi het niet doet...

 

Goeie elektricien trouwens. Geen verzekering?

De playbar is niet bedraad aangesloten. Ik denk dat er spraakverwarring is van mijn kant. Ben ook niet zo’n techneut. De playbar is met zo’n speciale stekker aangesloten op de tv.   aansluiting op de router is alleen geweest met instellen daarna weer losgekoppeld.

de electriciën was van het bedrijf dat de zonnepanelen installeerde. Dat wordt inderdaad geregeld door de verzekering van het bedrijf